Re: skąd rośliny do ogródka?

Data: 2005-02-19 12:42:54
Temat: Re: skąd rośliny do ogródka?
Od: "Violetta" <v...@w...pl>

> To chyba jakies nieporozumienie, czy naprawdę nie spotkałaś ogrodu z
> dusza zaprojektowanego przez prawdziwego architekta? Aż nie chce mi się
> wierzyć.

Oczywiście, że spotkałam.:)

> Intuicyjne tworzenie własnego ogrodu to może i daje satysfakcje, tyle,
> ze z pewnością za błędy płaci się znacznie więcej niż gdyby na początku

też wiem coś o tym :)

> zastosować się do rad dobrego architekta lub przejrzeć kilka książek o
> projektowaniu.
Zresztą dobry architekt będzie czytać w twoich myślach i
> zrobi projekt zgodny z twoimi oczekiwaniami a duszę to już możesz sama
> dołożyć. Tylko gdzie takich szukać? Tutaj tacy się nie pojawiają, a
> jeśli już to nie krzyczą o tym.
> Widziałem parę dobrze zaprojektowanych i wykonanych ogrodów [nie zawsze
> przez architektów] ale widać było, ze właściciele sami wcześniej
> opanowali tę sztukę [nie rzemiosło] i znali się na roślinach.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Chyba się nie zrozumieliśmy, ja miałam na myśli firmę kompleksową, która
robi wszystko od a do z, a właściciel płaci i w ogóle nie interesuje się
tym, co tam będzie. Ogród to moje hobby i nie powierzę jego urządzania w stu
procentach jakiejś firmie. A jeśli chodzi o porady dobrego
architekta, na pewno
skorzystam.:-)
Pozdrawiam Violetta