Re: skolioza u 9-latka nie wiem co robić? [długie}

From: "zbyszek" <z...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: skolioza u 9-latka nie wiem co robić? [długie}
Date: 22 Feb 2005 22:35:31 +0100

Z tego co wiem z wlasnego doswiadczenia, to badanie komputerowe jest psu na
buty... wyniki różnicujące 3 mm u pobudliwego dziecka są w granicach błędu. Ale
przede wszystkim powinno być wykonane zdjęcie rtg - to jednak powinien zlecic
ortopeda. No a chyba w Krakowie jest specjalistyczna poradnia rehabilitacyjna
dla dzieci???
Pozdrawiam <zbyszek>