skrecenie kolana

11. Data: 2004-01-23 23:19:29

Temat: Re: skrecenie kolana
Od: "M" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
news:bus9q4$emh$1@news.onet.pl...

> Tylko nie zdejmuj sobie sama, bo i takie gieroje sie zdarzaja (tez sobie
> kiedys chcialam zdjac, ale ostatecznie zrobil to ortopeda).

no to poczekam, czyli musze udac sie do ortopedy czym predzej niech to
obejrzy.

dzieki Anka

pozdr.
Marta

12. Data: 2004-01-23 23:21:07

Od: "M" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fraxiparine??????

no co Ty.
przeciez bylam w przychodni, juz widze na jakiej zasadzie tam leczą.

a co to?

13. Data: 2004-01-23 23:32:22

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> no co Ty.
> przeciez bylam w przychodni, juz widze na jakiej zasadzie tam leczą.
>
> a co to?

A cokolwiek co by dzialalo przeciwzakrzepowo?
No to tu pan chirurg dal ciala...

Anka

14. Data: 2004-01-23 23:32:43

Od: "ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedys chcialam zdjac, ale ostatecznie zrobil to ortopeda).
> Na "pocieszenie" powiem Ci, ze jak Ci zdejma to dopiero bedziesz sie

Witam
To nie wszystkie uroki gipsu. Do tego dochodzą jeszcze zaniki mięśni, nad
którymi później trzeba długo pracować aby wróciły do stanu sprzed urazu. Po
skręceniu kolana chirurg wpakował mnie też na 3 tygodnie w gips, jak mi go
zdjął, to czworogłowego nie było widać, a 3 dni później miałam kostkę jak
banie, bo zaczełam normalnie chodzić (wcześniej gips tak uwierał, że to
uniemożliwiał) i doszło do przeciążenia stawu. A i tak później od innych
lekarzy słyszałam "a po co był ten gips?", dlatego też radzę przejść się do
dobrego ortopedy, ścignąć gips i porządnie zbadać kolano.
Pozdrawiam
Ewa

15. Data: 2004-01-23 23:33:41

Od: "M" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cokolwiek co by dzialalo przeciwzakrzepowo?
> No to tu pan chirurg dal ciala...

nic nie mam, nic mi nie przepisał ani nie kazał brac...

16. Data: 2004-01-23 23:33:51

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

to poczekam, czyli musze udac sie do ortopedy czym predzej niech to
> obejrzy.
>
> dzieki Anka
>
> pozdr.
> Marta

Zycze powodzenia i trzymam kciuki.

Anka

17. Data: 2004-01-23 23:38:04

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> nic nie mam, nic mi nie przepisał ani nie kazał brac...

Jezeli "pochodzisz" tylko pare dni, to raczej nic nie powinno sie dziac. Ale
przy dluzszym czasie nie ryzykowalabym bez oslony przeciwakrzepowej. Dlatego
im szybciej pojdziesz do ortopedy, tym lepiej.

Anka

18. Data: 2004-01-23 23:40:22

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
do
> dobrego ortopedy, ścignąć gips i porządnie zbadać kolano.

No wlasnie - tyle, ze w niektorych przypadkach (np. po rekonstrukcji
zerwanego wiezadla) rzecz sie ma podobnie. A odbudowa miesni to proces
zmuuuudny...
Anka

19. Data: 2004-01-23 23:43:43

Od: "ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie - tyle, ze w niektorych przypadkach (np. po rekonstrukcji
> zerwanego wiezadla) rzecz sie ma podobnie. A odbudowa miesni to proces
> zmuuuudny...
> Anka

Ja miałam rekonstrukcje i noga nie wyglądała aż tak strasznie jak po 3
tygodniach w gipsie. A to dlatego, że już na drugi dzień po operacji zaczyna
się rehabilitacja i ćwiczenia mięśni nogi. Czworogłowy trochę zanikł (bo
najpierw ćwiczyłam tylko zginacze), ale nie do tego stopnia, co wcześniej.
pozdrawiam
Ewa

20. Data: 2004-01-23 23:44:44

Od: "M" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> dobrego ortopedy, ścignąć gips i porządnie zbadać kolano.

tak wlasnie zrobie
dzieki
Marta

Olej lniany