Re: skrecenie kolana

From: "ewa" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: skrecenie kolana
Date: Sat, 24 Jan 2004 00:32:43 +0100

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
news:bus9q4$emh$1@news.onet.pl...

> ciągle!!
>
> Uroki gipsu :)
> A jak zacznie swedziec to........wspolczuje ;)
> Tylko nie zdejmuj sobie sama, bo i takie gieroje sie zdarzaja (tez sobie
> kiedys chcialam zdjac, ale ostatecznie zrobil to ortopeda).
> Na "pocieszenie" powiem Ci, ze jak Ci zdejma to dopiero bedziesz sie
> "glupio" czula...

Witam
To nie wszystkie uroki gipsu. Do tego dochodzą jeszcze zaniki mięśni, nad
którymi później trzeba długo pracować aby wróciły do stanu sprzed urazu. Po
skręceniu kolana chirurg wpakował mnie też na 3 tygodnie w gips, jak mi go
zdjął, to czworogłowego nie było widać, a 3 dni później miałam kostkę jak
banie, bo zaczełam normalnie chodzić (wcześniej gips tak uwierał, że to
uniemożliwiał) i doszło do przeciążenia stawu. A i tak później od innych
lekarzy słyszałam "a po co był ten gips?", dlatego też radzę przejść się do
dobrego ortopedy, ścignąć gips i porządnie zbadać kolano.
Pozdrawiam
Ewa