skurcze lydek

1. Data: 2003-08-20 10:57:30

Temat: skurcze lydek
Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
mam 15 lat wiec jeszcze energicznie sie rozwijam.ostatnio dopadaja mnie
coraz czestsze surcze lydek.mama kazala mi brac magnez.zaczelam go zazywac
od wczoraj.i choc biore go bardzo ktorko,to i tak powinnen mi chodz troche
pomoc,a jest coraz gorzej!!tak wiec mam pytanie:co moze byc przyczyna tych
skurczy w lydkach?moge dodac ze zaczely sie tak na poczatku sierpnia.moze
jest to oznaka,ze aktualnie rosne?
prosze o pomoc!
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

---

2. Data: 2003-08-20 11:58:50

Temat: Re: skurcze lydek
Od: "YuLkAa" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> (najlepsze są 150 firmy KRKA - w kolorze majtkowym).
pierwszy raz slysze o takim kolorze ;)

3. Data: 2003-08-20 12:32:55

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> coś pomiędzy różem a fioletem ;-)))

Hehe, to ja chyba majtek zadnych nie posiadam:))))))))

pozdr

cherokee

4. Data: 2003-08-20 12:36:57

Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> proponuje dodać do zestawu wapno. Pomaga zwykle i nie szkodzi , a jeszcze
dobre smakowo. Mam ten problem cale życie i tym sie karmie, bo mój organizm
szybko wypłukuje te składniki i to bez kawy.>

5. Data: 2003-08-20 12:45:09

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze: sugeruję zmianę nicka - że tak powiem "by Twe
problemy traktowano serio"

> [...]
> pomoc,a jest coraz gorzej!!tak wiec mam pytanie:co moze
byc przyczyna tych
> skurczy w lydkach?moge dodac ze zaczely sie tak na

Niedobory magnezu (gdy już są) mogą być wywołane
niewystarczającymi dostawami (niewłaściwa dieta) lub
zwiększonym zużyciem (kawa, alkohol, adrenalina, wzrost) - i
nie tak łatwo je 'szybko uzupełnić' szczególnie gdy 'bierze
się' nienajlepsze tabletki. Bez sensu jest łykanie tabletek
zawierających mniej niż 100mg JONÓW!!! na tabletkę.
(najlepsze są 150 firmy KRKA - w kolorze majtkowym).
Przy normalnym uzupełnieniu niedoborów wystarczy jedna
dziennie przy zwiększonym zużyciu (jak wyżej) 2-3 dziennie i
to przez cały czas 'zwiększonego zużycia'.

A poza tym ćwicz cierpliwość - dorastanie to nie tylko
rośnięcie
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2003-08-20 13:08:57

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-08-20 13:36:44

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, to ja chyba majtek zadnych nie posiadam:))))))))

Wzięło się to z dawnych czasów gdy ktoś powiedział "róż
majtkowy" po obejrzeniu jakiejś bielizny właśnie w takim
kolorze a potem zdarzało się to samochodom (być w takim
kolorze)

Pozdrawiam
Qwax

8. Data: 2003-08-20 13:56:46

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

szkodzi , a jeszcze
> dobre smakowo. Mam ten problem cale życie i tym sie
karmie, bo mój organizm
> szybko wypłukuje te składniki i to bez kawy.>

Wapń odpowiedzialny jest za skurcz a magnez za rozkurcz
mięśni. Jeżeli zaburzona jest równowaga wapniowo-magnezowa
to należy ją najpierw przywrócić.

A co do wapnia to i owszem w wieku 'wzrostowym' dobrze je
pojadać ale lepiej w formie mleczka i białego serka (lub
żółtego serka) niż tabletek.

Pozdrawiam
Qwax

9. Data: 2003-08-20 15:19:49

Od: "" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dodam od siebie i sam to na sobie sprawdzilem ze powodem tego moze byc za
malo potasu w diecie i proponuje poobzerac sie pomidorami.. doswiadzcylem tego
w anglii...pomidory pomoga.pa

10. Data: 2003-08-26 17:57:04

Od: "dziecio" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skurcze pojedynczych grup miesniowych, moga byc spowodowane ich
zwiekszonym wysilkiem - moze po prostu z racji wakacji sie ruszasz wiecej
niz w ciagu roku (siatkowka, te sprawy..) i mniej jesz (dieta, duzo slonca).
Jak nie pomoga Ci zabiegi przywracania rownowagi Ca-Mg (u mnie rodzinne
to mozesz sprobowac mniej solic (mniej jonow sodu) a jak i to nie pomoze to
mozna przyjmowac potas (pomidorki). I lepiej poczytac o dietach, niz lykac
piguly
(chociasz to nie zawsze akurat ;-D)

pozdrawiam dzi

degeneracja siatkówki