ślimaki

1. Data: 2005-06-09 17:30:47

Temat: ślimaki
Od: "elektrohurt" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazłem miejsce gdzie jest tysiące ślimaków, chciałbym przyrządzić sobie
jakąś potrawe
Czytałem że zabijanie ślimaka następuje przez zagłodzenie, może ktoś ma
przepis na jakąś najprostszą potrawe ze ślimaków , czy można zrobić marynaty
itd?

2. Data: 2005-06-09 18:33:57

Temat: Re: ślimaki
Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elektrohurt" <p...@o...pl>
> [...]
> ma
> przepis na jakąś najprostszą potrawe ze ślimaków , czy można zrobić

Zabijanie przez zagłodzenie jest niechumanitarne.
Wejdź do archiwum.
pozdr. Jezry

3. Data: 2005-06-10 10:00:05

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> Zabijanie przez zagłodzenie jest niechumanitarne.

Jakie???
--
Ania

4. Data: 2005-06-10 10:14:15

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared/A.L. napisał(a):

> Jakie???

No też jestem w szoku ;-)
Tylko *dawka* _Jezrego_ wytłumaczy :-)))

--
richo

5. Data: 2005-06-10 11:05:40

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl>
> No też jestem w szoku ;-)
> Tylko *dawka* _Jezrego_ wytłumaczy :-)))

Ale wpadka.
:-(
Poproszę o w miarę łagodną i humanitarną karę.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-06-10 11:23:32

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl>
>

> Ale wpadka.
> :-(
> Poproszę o w miarę łagodną i humanitarną karę.

Proponuję Jerzego przekarmić.

Margola

7. Data: 2005-06-10 11:34:11

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl>
> Proponuję Jerzego przekarmić.

Nie tylko nie to.
;-)))
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-06-10 14:28:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Wierzysz w cuda??? :PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2005-06-10 18:51:51

Temat: Re: ?limaki
Od: "Krzysztof" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ślimaki według przepisu Krisa:
Ślimaki moczyć przez godzinę w słonej (lub kwaśnej) wodzie, dokładnie
wypłukać kilka razy, gotować 8 minut, wyjąć ze skorupek
(odciąć nogę zaraz za krawędzią skorupki), oczyścić, gotować
pół godziny z ziołami.
Ode mnie: nie przesadzać z tymiankiem"

10. Data: 2005-06-10 20:01:48

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

> [...]
> wypłukać kilka razy, gotować 8 minut, wyjąć ze skorupek
> (odciąć nogę zaraz za krawędzią skorupki), oczyścić, gotować

O ile pamietam, slimaki trzyma sie w pudelku z duza iloscia pietruszki,
zeby ich "ostatnia kolacja" przeczyscila im przewod pokarmowy i napchala
je smakiem pietruszki, co swietnie sie komponuje z maslem czosnkowym.

Ale osobiscie nie jadam, wiec nie wiem na pewno, tylko ze slyszenia.

W ogole pomysl jest okrutny, jak ta Baba Jaga, co karmila dzieci, zeby
byly bardziej tluste. Kretynskimi bajkami nas karmiono.

Magdalena Bassett

...:::Przepis na zapiekanke?:::...
sos do spagetti
Witam wszystkich