slow cooker

11. Data: 2017-11-18 22:43:02

Temat: Re: slow cooker
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 20:12, j...@g...com pisze:
> Kupiłem sobie wczoraj slow cooker.
> (Nie będę przecież pisać idiotycznej polskiej nazwy: wolnowar)
>
> Pytania:
> -jakie macie doświadczenia ?
> (czytałem że najlepiej wychodzą potrawy przy zapełnieniu pojemnika około 2/3. Czy
to prawda ?)
> -co dobrze wychodzi a co nie za bardzo ?
>
> Nastawiłem na całą noc na gulasz węgierski. Wyszedł znakomicie.
> Mięso poezja miękkie soczyste, głęboki wachlarz doznań smakowych i co najważniejsze
nie przypalony garnek !!

> A teraz grupa baczność : i jazda Huzia na Józia !! ))

Ile kilowatów prądu zużyłeś przez tę noc?

--
animka

12. Data: 2017-11-19 09:42:09

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

>Ile kilowatów prądu zużyłeś przez tę noc?
Rozumiem. Poznań oszczędność... tak tak wszyscy już to znamy ))
Ty możesz myć gary w rzece jak masz niedaleko.

13. Data: 2017-11-19 11:08:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...com> wrote:
> Rozumiem. Poznań oszczędność... tak tak wszyscy już to znamy ))

,,Czy wolnowar zużywa dużo prądu?

Nie. To właśnie jego największa zaleta. Zachęcona pytaniami wykonałam kilka
testów w swojej kuchni. Do gniazda, w którym wpięty jest wolnowar
podłączyłam urządzenie do pomiaru zużycia prądu (miernik mocy) i śledziłam
zużycie w dwóch najczęściej wykorzystywanych przeze mnie przypadkach.
Wyniki przedstawiam poniżej:

Kurczak przygotowany w trybie high w czasie 3 godzin zużył 0.87 kWh co
oznacza koszt 0,48 zł
Karczek (tzw pulled pork) wolnowarzony w trybie low przez 10 godzin zużył
1,65 kWh co kosztowało mnie 0,90 zł
W kosztach przyjęłam średnią cenę wg cenników polskich dostawców prądu -
0,55 zł"

http://cookitlean.pl/wolnowar-chyba-wszystko-co-chci
elibyscie-wiedziec/

Brzmi nieźle.

> Ty możesz myć gary w rzece jak masz niedaleko.

W Warcie.

--
XL

14. Data: 2017-11-19 11:42:37

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 22:37, j...@g...com pisze:

> PS:Przy nazwie slow cooker upieram się z powodu prodiża malaksera miksera blendera
itp. Tworzenie idiotycznych i niepotrzebnych moim zdaniem nowotworów językowych jest
przerostem formy nad treścią.
> Co stanie się normą oczywiście zadecyduje o tym młode pokolenie które teraz wali w
pampersy a nie ja czy Wy.

a co z szybkowarem?
wolnowar - wg mnie jak najbardziej pasuje.. alem nie autorytet
pozdr
Stefan

15. Data: 2017-11-19 11:54:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> a co z szybkowarem?
> wolnowar - wg mnie jak najbardziej pasuje.. alem nie autorytet

Jak najbardziej poprawna i logiczna nazwa. Niektórzy jednak ,,wolność" źle
kojarzą jak widać :-))

--
XL

16. Data: 2017-11-19 11:57:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> a co z szybkowarem?
> wolnowar - wg mnie jak najbardziej pasuje.. alem nie autorytet
> pozdr
> Stefan

Wolność polskich nazw nie każdemu w (nomen omen) smak - taki (nomen omen)
woli market, slołkuker czy inne gołbeki.
Ale beka.

--
XL

17. Data: 2017-11-19 12:24:51

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> a co z szybkowarem?
> wolnowar - wg mnie jak najbardziej pasuje.. alem nie autorytet
> pozdr
> Stefan

Ja żem też nie autorytet ino tak mówię.

18. Data: 2017-11-19 13:06:19

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-19 o 11:42, stefan pisze:

> a co z szybkowarem?
> wolnowar - wg mnie jak najbardziej pasuje.. alem nie autorytet

No bez wygłupów!
Musi być slow cooker. Jakżeby inaczej?
No bo przecież teraz nie ma obiadu, tylko jest lancz. Nie je się
kiełbaski z rusztu, tylko z grilla. Nie pisze się życiorysu zawodowego,
tylko CV wmawiane obowiązkowo z angielska.
Niektórzy zakompleksieni ludzie muszą się dowartościowywać w jakiś
sposób. Najlepiej używając słów dotąd im nieznanych, dzięki którym mogą
błysnąć wśród ludzi sobie podobnych. A że język ojczysty jest dla nich
językiem obcym, to muszą wielbić jakiś inny. :/

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

19. Data: 2017-11-19 13:16:43

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

I tym celnym spostrzeżeniem zakończmy ten bezproduktywny splot fal mózgowych))

20. Data: 2017-11-19 13:18:39

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-19 o 09:42, j...@g...com pisze:
> Rozumiem. Poznań oszczędność... tak tak wszyscy już to znamy ))
> Ty możesz myć gary w rzece jak masz niedaleko.

Nie obrażaj się na mnie. Nie napisałam tego złośliwie. Bardzo mi ten
cooker byłby przydatny, ale płacę dużo za prąd.
Dlatego zapytałam ile jednostek prądu się nabiło podczas tego nocnego
gotowania.

Zrobilam m-c temu straszną głupotę. Mam w kuchence gazowej (Mastercook)
oprócz gazu także grill na prąd i z tego nigdy nie korzystałam. Któregoś
razu przez pomyłkę nacisnęlam przycisk, coś błysnęło i nie zauważylam,
że świeci pomarańczowy przycisk. Wyszłam z kuchni. Po jakichs 2-ch
godzinach zastanawiałam się co tak gorąco w mieszkaniu. Nie od razu
zauważyłam, że na kuchence świeci się pomarańczowy punkcik. Otwieram
kuchenkę a tu bucha gorąc. Oczywiście nie od razu zauwaylam, że przycisk
wciśnięty, ale wreszcie go wyłączylam i wietrzyłam potem mieszkanie.
Teraz zaplacilam za ~ 100 jednostek prądu więcej. Płacę co m-c i żałuję,
że zawarłam umowę z Orange Energia, której umowa jest na 2 lata i nie
moge jej rozwiązać, bo duże koszty by doszły.W Innogy (Stoen) w zasadzie
płaciłam tyle samo nawet z prognozą.

--
animka

Gęsie pipki
Żenująca tv-reklama Intermarche.
---- ADULT CELEBRITY VIDEO ---- click here
Żółty makaron azjatycki - jak to się nazywa?
Uploads - What is wrong with Easynews