Żenująca tv-reklama Intermarche.

1. Data: 2017-11-13 21:27:39

Temat: Żenująca tv-reklama Intermarche.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewia rzeźników w śnieżnobiałych ubraniach i czapkach, tańczących i
biegających po scenie w takt znanego muzycznego standardu - z elementami
rozbioru tusz wieprzowych i (chyba też) wołowych, tudzież finalnymi
wyrobami wedliniarskimi na tacach. Tu jeszcze kurtyna z jelit powinna
zapaść - na happy end tej reklamy...

Tak, jem mięso, lubię mięso, ale mimo to jestem pełna szacunku dla
zwierząt, które zjadam, aby żyć. I na pewno skoczna REWIA Z TACAMI PEŁNYMI
ICH MIĘSA kłóci się z moimi normami moralnymi, podobnie jak wszelkie inne
ZABAWY czyimś martwym czy żywym ciałem (czy to ludzkim, czy zwierzęcym)!!!

--
XL