Żenująca tv-reklama Intermarche.

1. Data: 2017-11-13 21:27:39

Temat: Żenująca tv-reklama Intermarche.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewia rzeźników w śnieżnobiałych ubraniach i czapkach, tańczących i
biegających po scenie w takt znanego muzycznego standardu - z elementami
rozbioru tusz wieprzowych i (chyba też) wołowych, tudzież finalnymi
wyrobami wedliniarskimi na tacach. Tu jeszcze kurtyna z jelit powinna
zapaść - na happy end tej reklamy...

Tak, jem mięso, lubię mięso, ale mimo to jestem pełna szacunku dla
zwierząt, które zjadam, aby żyć. I na pewno skoczna REWIA Z TACAMI PEŁNYMI
ICH MIĘSA kłóci się z moimi normami moralnymi, podobnie jak wszelkie inne
ZABAWY czyimś martwym czy żywym ciałem (czy to ludzkim, czy zwierzęcym)!!!

--
XL

2. Data: 2017-11-27 17:31:29

Temat: Re: Żenująca tv-reklama Intermarche.
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-13 o 21:27, XL pisze:
> [...]
> ZABAWY czyimś martwym czy żywym ciałem (czy to ludzkim, czy zwierzęcym)!!!

Idioci... ale myślisz że to już szczyt ludzkiej głupoty, otóż w
pobliskim miasteczku jakiś geniusz wymyślił dla sieci swoich sklepów
rzeźnickich nazwę - 'Wesoły Prosiaczek"..

3. Data: 2017-11-27 17:37:44

Od: Ziggi <Z...@v...you> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-11-27, Trybun wrote:

> Idioci... ale myślisz że to już szczyt ludzkiej głupoty, otóż w
> pobliskim miasteczku jakiś geniusz wymyślił dla sieci swoich sklepów
> rzeźnickich nazwę - 'Wesoły Prosiaczek"..

ha, wesoly prosiaczek = dobra i smaczna wieprzowinka.

--
Ziggy

4. Data: 2017-11-27 23:24:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Idioci... ale myślisz że to już szczyt ludzkiej głupoty, otóż w
> pobliskim miasteczku jakiś geniusz wymyślił dla sieci swoich sklepów
> rzeźnickich nazwę - 'Wesoły Prosiaczek"..

O matko... A ja widuję samochody z napisem ,,Zakład Rzeźny Henryk Dobija" -
czy inna tam ubojnia.
Hmmmm, czyżby branżowy pseudonim ,,artystyczny"?

Wracając do tematu - wysłałam do Komisji Etyki Reklamy skargę na tę
reklamę.
Reklama jest tu:
http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/intermarche-rek
lama-z-piosenka-rzeznikow-i-masarzy
A formularz skargi tu:
https://www.radareklamy.pl/zloz-skarge?skipcache=rsf
orm5a15cc8e016e3
Zobaczę, co będzie dalej...

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

5. Data: 2017-11-27 23:48:37

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-27 o 23:24, XL pisze:

> O matko... A ja widuję samochody z napisem ,,Zakład Rzeźny Henryk Dobija" -
> czy inna tam ubojnia.
> Hmmmm, czyżby branżowy pseudonim ,,artystyczny"?

E nie to firma Wojciecha Dobiji z Zywca :)
ale mnie juz jego wyroby nie podchodzą. Była fajna szynka wędzona z
kością ale coś ostatnio jej nie widuję...
pozdr
Stefan

6. Data: 2017-11-27 23:55:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> E nie to firma Wojciecha Dobiji z Zywca :)
> ale mnie juz jego wyroby nie podchodzą. Była fajna szynka wędzona z
> kością ale coś ostatnio jej nie widuję...

Może i Wojciech, imię tu nieważne, jedynie nazwisko - bo w kontekście
działalności budzi przykre skojarzenia.
Nie znam tych wyrobów, nie oceniam.

7. Data: 2017-11-28 16:01:12

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-27 o 17:37, Ziggi pisze:

> ha, wesoly prosiaczek = dobra i smaczna wieprzowinka.
>
> --
> Ziggy

Chyba właśnie to miał na myśli...

8. Data: 2017-11-28 16:01:52

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hmmmm, czyżby branżowy pseudonim ,,artystyczny"?
>
> Wracając do tematu - wysłałam do Komisji Etyki Reklamy skargę na tę

Najprawdopodobniej - nic, w najlepszym wypadku zbędą jakimś frazesem i
tyle.

9. Data: 2017-11-28 16:08:17

Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Nov 2017 20:27:39 GMT, XL wrote:

> [...]
> ZABAWY czyimś martwym czy żywym ciałem (czy to ludzkim, czy zwierzęcym)!!!

To się nazywa hipokryzja. I nie, nie musisz ich zjadać, żeby żyć, wyobraź
sobie, że są tacy co ich nie jedzą (bo szczerze szanują) i też kurna żyją!

Roman Tyczka

10. Data: 2017-11-28 17:44:05

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 16:08 Roman Tyczka <n...@b...no> pisze:

> To się nazywa hipokryzja. I nie, nie musisz ich zjadać, żeby żyć, wyobraź
> sobie, że są tacy co ich nie jedzą (bo szczerze szanują) i też kurna
> żyją!

20 kwietnia świętujesz urodziny najznaczniejszego wegetarianina w historii?

--
Trefniś

---- ADULT CELEBRITY VIDEO ---- click here
Żółty makaron azjatycki - jak to się nazywa?
Uploads - What is wrong with Easynews
Gęsie cycki
Kacze cycki