sniadanie angielskie

1. Data: 2000-11-16 12:29:13

Temat: sniadanie angielskie
Od: Aleksander Boroń <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pierwszy raz!
I od razu z pytaniem: potrzebuje jak najdokladniejszy opis typowego
angielskiego sniadania....oczywiscie z instrukcja "jak to zrobic" ;-)

--
Aleksander Boroń, AGS
Spamerzy beda karani.

1. Data: 2000-11-16 12:43:23

Temat: Re: sniadanie angielskie
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy angielskie to są grzanki z jamem i sadzone z bekonem ??? Do tego bardzo
mocna herbata ?

--
ostry

1. Data: 2000-11-16 13:19:08

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, jak jeszze dodasz fasolke, smazone jaja i mnostwo tluszczu
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-11-16 13:24:36

Temat: Odp: sniadanie angielskie
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Tak, jak jeszze dodasz fasolke, smazone jaja i mnostwo tluszczu

Kurcze, a mnie zawsze zastanawialo, dlaczego oni sa tacy chudzi
???

Pozdr
Moncia

1. Data: 2000-11-16 13:25:44

Od: Aleksander Boroń <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v0h7v$bvq$...@f...man.torun.pl...
> czy angielskie to są grzanki z jamem i sadzone z bekonem ??? Do tego
bardzo
> mocna herbata ?

wlasnie nie calkiem. a szczegolnie interesuje mnie przepis na owo "sadzone".

--
Aleksander Boroń, AGS
Spamerzy beda karani.

1. Data: 2000-11-16 13:28:29

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, jak jeszze dodasz fasolke, smazone jaja i mnostwo tluszczu
No przecież jajka już były ( sadzone ) - aż tyle jajek ????? :)

ostry

P.S. Na grzanki chyba specjalnego przepisu nie trzeba ( na dżem też :), na
sadzone też nie............ hmmm..... zostaje nam boczek - kupujemy boczek
wędzony ( chudy ), wkładamy na jakieś 30 min. do zamrażarki, wyjmujemy,
kroimy ostrym :) nożem na cieniutkie plastry, smażymy z obu stron na
rozgrzanej patelni ( bez tłuszczu ) aż zbrązowieje z obu stron i stanie się
chrupki.

Jak zrobić mocną herbatę też pewnie każdy wie ?:)\

1. Data: 2000-11-16 13:29:19

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcze, a mnie zawsze zastanawialo, dlaczego oni sa tacy chudzi
> ???

Mają tak dołującą pogodę, że spalają te wszystkie kalorie na uśmiech i dobre
samopoczucie :)

ostry

1. Data: 2000-11-16 13:36:05

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie nie calkiem. a szczegolnie interesuje mnie przepis na owo
"sadzone".

A tu jest problem - moja żona była w Angli kilka razy i sadzone było za
każdymraem inne - to znaczy raz z lekko ściętym żółtkiem a innym razem
obsmażone z obu stron ( w hotelach spec maszyna ) w domciu trzeba sobie
radzić łopatką .

Idealnego przepisu nie ma :( - zbyt wiele czynników ma tu wpływ -
temperatura tłuszczu, rodzaj naczynia, rodzaj tłuszczu, jakość jajek,
długość smażenia, długość "podduszania" itp.

Ja najczęściej robię jajka na szynce z serem.
Na rozgrzanym maśle kładę kilka plastrów szynki ( takiej z tłuszczykiem
obok ), przesmażam z jednej strony, przewracam, mna to wlewam jajka wcześnie
wbite na tależ, jak białko zacznie się ścinać obsypuję wszystko tartym
serem, przykrywam na ok 5,6 minut. I wcinam :)

ostry

1. Data: 2000-11-16 13:45:47

Od: GB <g...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> [...]
> wbite na tależ, jak białko zacznie się ścinać obsypuję wszystko tartym
> serem, przykrywam na ok 5,6 minut. I wcinam :)

Tak z ciekawosci: probowales kiedys policzyc ile to kalorii? Bo tak 'na
pierwszy rzut oka' to wyglada na strasznie ciezkie danko... zwlaszcza na
sniadanko ;-)

GB

1. Data: 2000-11-16 14:00:48

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak z ciekawosci: probowales kiedys policzyc ile to kalorii? Bo tak 'na
> pierwszy rzut oka' to wyglada na strasznie ciezkie danko... zwlaszcza na
> sniadanko ;-)

No przecież śniadanie jako zasadnicze danie..... no musi być pożywne :)

ostry

potrawy
Kawa expresowa
Przekaski na brydzowa noc