soczewki

1. Data: 2003-05-05 08:26:16

Temat: soczewki
Od: "Magdalena Wrona" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry, mam pytanie. Od kilku dni mam soczewki, ale cały czas mam
wrażenie, że mam wysuszone oczy i czasami piasek pod powiekami - czy to
minie, czy powinnam iść do okulisty po .... no właśnie, po co. Dodam tylko,
że mam krople do oczu tzw "sztuczne łzy", ale dyskomfort zanika tylko
chwilowo. Stosuję doustną antykoncepcję co ma podobno lekki wpływ.
Podpowiedzcie co robić, bo okularów mam na razie dość.
Magda

1. Data: 2003-05-05 09:00:39

Temat: Re: soczewki
Od: "Ondraszek" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Wrona wrote:
> mam wysuszone oczy i czasami piasek pod powiekami - czy
> to minie, czy powinnam iść do okulisty po .... no właśnie, po co.
Myślę że, to samo nie minie. Może spowodować jakieś szkody nawet.. Wg. mnie
(4 lata noszewnia soczewek) jeśli nie chcesz z nich rezygnować musisz
zmienić rodzaj soczewek. Najbardziej pomocny byłby jakiś okulista
specjalista od soczewek. Może pomogłoby zmienienie na mniej uwodnione (nie
wysychały by). Teraz noszę Focus N&D, ale jak wcześniej miałam inne to
często miałam wieczorem takie odczucia óczne jak ty.

1. Data: 2003-05-05 09:23:01

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Wrona" <m...@a...pol.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:b95776$cdl$1@news.lublin.pl...
> Dzień dobry, mam pytanie. Od kilku dni mam soczewki, ale cały czas mam
> wrażenie, że mam wysuszone oczy i czasami piasek pod powiekami - czy to
> minie, czy powinnam iść do okulisty po .... no właśnie, po co.

Kilka dni to za mało, ja do soczewek przyzwyczajałem się ze dwa tygodnie -
przez ten okres miałem dokładnie takie same objawy.

J.

1. Data: 2003-05-05 09:25:40

Od: "bielizna24" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ondraszek" <s...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wysychały by). Teraz noszę Focus N&D, ale jak wcześniej miałam inne to
> często miałam wieczorem takie odczucia óczne jak ty.

Zgadzam się z Ondraszkiem, moja uwaga, a może zakładasz odwrotnie soczewki w
takim przypadku też jest podobne uczucie.
Wcześniej używałem SUERVUE Johnson & Johnson, obecnie Focus N&D. Każde z
nich są oznakowane jaką stroną należy zakładać, słyszałem, że są i takie
które tych oznaczeń nie mają ...
http://www.bielizna24.pl/ankieta/
Pytasz, którędy wiedzie droga do wolności ?
Jest nią każda żyła w twoim ciele.
Seneka
---------------- bielizna24 ------------------
GG#3634556 i...@b...pl

1. Data: 2003-05-05 11:16:56

Temat: Odp: soczewki
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

po to, zeby dobral ci inne soczewki.
ja nosze kontakty odponad 8 lat i wierz mi, wiele zalezy od tego, co masz na
oczach.
mnei osobiscie baardzo nie odpowiadaja bausche (takie jednomiesieczne),
srednio focusy, kiepsko aquavue a dobrze surevue j&j (pewnie narobilam
bledow w nazwach;))
dlatego po wieloiesiecznych eksperymentach zostalam przy tych ostatnich.
inna sprawa to przyzwyczajenie sie do czegos nowego w oku, to tez moze
potrwac.
wykluczylabym jednak zakladanie szkiel tylem do przodu, w moim przypadku
jesli do tego dochodzilo, to szklo zaraz wylatywało spowrotem albo tak kłuło
w oko ze migiem je wyciągałam:)
pozdrawiam
kroofka z kontaktami

1. Data: 2003-05-05 13:08:45

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzień dobry, mam pytanie. Od kilku dni mam soczewki, ale cały czas
ciach...

wstrzymaj sie jeszcze kilka dni, na poczatku 2-4 tygodni mozesz odczuwac
dyskomfort. Oko musi sie pzryzwyczaić. jesli to nie minie kup soczewki
innej firmy.Musisz wypróbowac której firmy soczewki ci najbardziej
odpowiadają. Dobrze to skonsultowac z okulista bo on zna sie na
stopniach uwodnienia soczewek i moze pomóc ci dobrac odpoweidnie. to tak
jak z pigulkami jak cos sie dzeije idziesz do ginekologa zeby ci
zmienil. Fakt ze pigulki mogą nieco wplywac na noszenie soczewek, ale w
twoim przypadku, skoro to pierwsez dni noszenia, to ja bym zrzucila
odczucia na rzecz nieprzyzwyczajenia oka.

Nosze soczewki od 7 lat i suchosc i piasek pod powieką zdazaly mi się
wtedy gdy:
-oko sie przyzwyczajało do soczewek
-mialam źle dobrany/uczulający mnie plyn
-podczas poczatków zapalenia spojówki i rogowki(juz przechodziłam
kilkakrotnie i nabawilam sie trwalych zmian w rogówce, ale to przez
swoja glupotę bo nie wyjmowalam nieraz soczewek przez 2
tygodnie...lepiej bylo zdjac niz potem jechac w srodku nocy na ostry
dyżur do szpitala, wyc z bólu i siedziec w ciemnym pokoju pzrez tydzien
albo i wiecej...NIGDY nie lekceważ zalecen okulisty, jka masz sciągac na
noc to sciągaj! jak sie zdazy ze nei mozesz z jakiegos powodu(np.
calonocna impreza) to trudno, sciagnij jak juz bedziesz mogla i daruj
sobei np. jeden dzien chodzenia w soczewkach, niech oczy odpoczna.
-te same odczucia towarzyszą gdy soczewki sa juz do wymiany + czasem
masz wrazenie patrzenia pzrez mgiełke - to pierwszy sygnal ze
natychmiast pora je zmienic, co dla mnei jest wazne bo czesto zapominam
ze juz miesiac minał i dpiero jak oko sie buntuje to sobie przypominam

Geberalnie noszenie sozcewek jest duzo lepsze niz okularów, ale trzeba
dbac o oczy bezwzglednie i pzrestrzegac higieny.

--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-05-06 05:44:24

Od: "Magdalena Wrona" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wam wszystkim dziękuję, do okulisty się wybiorę a na imprezy
całonocne wezmę okulary.
Dzięki jeszcze raz - Magda

depilator
SPOTKANIE