sofa rozkładana do przodu

1. Data: 2007-12-30 19:42:38

Temat: sofa rozkładana do przodu
Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dziecko już prawie 8 miesięcy, czas wynieść się z małego pokoju i
przenieść do dużego, jedyną rzeczą jaką chcemy zabrać ze sobą to łóżko.
Obecnie jest takie sypialniane 140x200, zupełnie nie nadaje się do dużego
pokoju (mieszkanie 2 pokojowe).
Poszukuje więc sofy 2 osobowej wysuwanej do przodu. Mam uraz do takich w
których śpi się na oparciu (w poprzek),a, mam taką i spanie na niej nie
należy do udanych.
Może ktoś ma, użytkuje taką sofę 2 osobową wysuwaną do przodu z niewielkim
pojemnikiem na pościel ? Polećcie coś proszę?
--
---------
Staszek.Nurek

2. Data: 2007-12-30 20:27:44

Temat: Re: sofa rozkładana do przodu
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Staszek.Nurek" fl8sbe$ajk$...@i...gazeta.pl

> Witam, dziecko już prawie 8 miesięcy,

[..]

> i spanie na niej nie należy do udanych.

A tu nie ma jakiejś sprzeczności wewnętrznej? ;)
Gdyby dziecko było dwa razy starsze, można by było narzekać, ale 8 miesięcy?
Trzeba chwilę zaczekać na kolejne, a nie od razu z pretensjami do Producenta... ;)

--
.`'.-. ._. .-.

3. Data: 2008-01-01 21:27:30

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może ktoś ma, użytkuje taką sofę 2 osobową wysuwaną do przodu z niewielkim
> pojemnikiem na pościel ? Polećcie coś proszę?
> [...]

Witam, ja baaardzo polecam sofę firmy Meblomak z serii Remo
(www.meblomak.pl), ciekawą i przydatną funkcją jest to, że mozna rozłożyć
(jak potrzeba) tylko jedną połowe łóżka, rozkłada się łatwo, co
najważniejsze - nie suwa się po podłodze przy rokładaniu, pojemnik nieduży
tylko pozornie, ogólnie w porządku. No i jeszcze przy okazji - bardzo
wygodna do spania.
pozdrawiam AJ

4. Data: 2008-01-12 16:14:00

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo wtorek, 1 stycznia 2008 22:27 gdy użytkownik
AWJ napisał:

> [...]
> najważniejsze - nie suwa się po podłodze przy rokładaniu, pojemnik nieduży
> tylko pozornie, ogólnie w porządku. No i jeszcze przy okazji - bardzo
Witam, właśnie dziś to coś sobie dokładnie obejrzałem, faktycznie ciekawym
pomysłem jest rozkładanie tylko połowy spania.
Mam pytanie do doświadczonych spaczy na modelach z serii Remo. Czy nie ma
możliwości wpaść w dziurę, gdy rozłożę obie częsci to na środku jest
łączenie i czy wpada się tam czy nie :-)
Czekam na opinie bo poza tym żona jest zachwycona!
--
---------
Staszek.Nurek
http://www.tas-moto.org - Trójmiejska Auto Strefa

Materac Venus Multi Pocket - cd. z postu Konia
jaka opinia
czy pralki ładowane od góry
Kapanie z sufitu...
panele podłogowe i płytki