sok z 1 cytryny

1. Data: 2001-02-03 16:55:29

Temat: sok z 1 cytryny
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli w przepisie jest napisane, zeby dodac sok z 1 cytryny, to ile lyzek
soku cytrynowego (takiego z buteleczki) musze dodac?

--

Rena lub Gregor*

MOJE AUKCJE:
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=86312

*) niepotrzebne skreślić :)))

1. Data: 2001-02-04 09:40:22

Temat: Re: sok z 1 cytryny
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchajcie - licze na was - nikt nie wie?

1. Data: 2001-02-04 13:10:46

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a7c3759$...@n...vogel.pl...
> jesli w przepisie jest napisane, zeby dodac sok z 1 cytryny, to ile lyzek
> soku cytrynowego (takiego z buteleczki) musze dodac?
> od 3 do 5 łyżek, ale najlwpiej zbadać emipirycznie
pozdr. Alex

1. Data: 2001-02-04 15:22:42

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

nalezy kupic jedna cytryne i wycisnac z niej sok, tak jak jest w przepisie.

z buteleczki nie uzywam, brak zaufania do takich wynalazkow, zbyt czesto
zawartosc mija sie z opisem na opakowaniu.

--
pablo
podlacz myszke do taboreta, bedziesz mial peceta.

1. Data: 2001-02-04 17:01:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>sluchajcie - licze na was - nikt nie wie?

Rena, a dlaczego Ty potrzebujesz sztuczny produkt? Prawdziwa
cytryna nie pasuje? Czy odwrotnie - przepis mowi sztuczne, a Ty
sie uparlas na prawdziwa cytryne...
Jak cytryna troche przechodzona , to sok mniej kwasny (skad ja to
wiem!!), ale tak na oko to powinno z jednej cytryny wyjsc ok.4-5
lyzeczek(O ile nie zamiedlisz cytryny na amen, to wtedy pewnie
wiecej..)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-02-04 19:27:27

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rena, a dlaczego Ty potrzebujesz sztuczny produkt? Prawdziwa
> cytryna nie pasuje? Czy odwrotnie - przepis mowi sztuczne, a Ty
> sie uparlas na prawdziwa cytryne...

nawet nie przyszlo mi na mysl, ze w soku z cytryny (kupnym) moze byc cos nie
tak... po porstu nie lubie herbaty z cytryna, wiec jak kupie, to ona z
reguly zwiednie i wyrzucam. a taki sok z buteleczki jest bardziej trwaly od
cytryny...

to inne soki z kartonu np. pomaranczowy, pomidorowy czy porzeczkowy tez sa
niedobre?

1. Data: 2001-02-04 19:39:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>cytryny...
>
>to inne soki z kartonu np. pomaranczowy, pomidorowy czy porzeczkowy tez sa

mnie sie wydaje, ze jak w butelce to bedzie sztuczny (jestem pies
Pawlowa, czy co?)...
u nas mozna kupic sok cytrynowy w buteleczce i nawet na niej jest
napisane - wycisniety z cytryn - stad nieklarownosc... ale
smakuje jak starodawna witamina C...

kartonowe soki sa chyba jednak inna rodzina sokow (wisniowy...
mniam...) :o))

1. Data: 2001-02-04 22:13:42

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@a...net.pl> wrote

> [...]
> tak... po porstu nie lubie herbaty z cytryna, wiec jak kupie, to ona z
> reguly zwiednie i wyrzucam. a taki sok z buteleczki jest bardziej trwaly

Tez nie pije herbaty z cytryna, ale cytryny zawsze mam w domu.
Cytryne mozesz uzyc do zakwaszania sosow, zup, kapusty,
salatek. Wszedzie gdzie lejesz ocet mozesz zastapic go sokiem z cytryny.
Nawt galarete jem z sokiem z cytryny a nie octem.
Sprobuj kiedys :))
W koncu mozna tez zrobic drineczka z ginu, toniku i soku z cytryny.
pozdrawiam, Ania

1. Data: 2001-02-04 22:21:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Sprobuj kiedys :))
>W koncu mozna tez zrobic drineczka z ginu, toniku i soku z cytryny.

albo robic winegret,
albo pic, zamiast herbaty, wode przegotowana/bardzo ciepla z
miodem i cytryna (jak postoi to przechodzi slicznie aromatem
cytrynowym),
albo plasterkiem posmarowac sobie rece,
albo dodawac w plasterkach do marynaty mies jakichs...

mozliwosci na zuzycie jednej cytryny w ciagu jednego tygodnia
jest wiele :o))

1. Data: 2001-02-04 22:32:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Derejski <a...@v...ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:iukf6.3169$r...@w...videotron.net...
[...]
> Tez nie pije herbaty z cytryna, ale cytryny zawsze mam w domu.
> Cytryne mozesz uzyc do zakwaszania
Nic z tego, cytryna daje odczyn zasadowy ale ma "kwaśny" smak. ;-)))
I dlatego jest zdrowa. Przynajmniej do "mięsnych" i "warzywnych" potraw.
pozdrawiam, Jerzy

Pasztet z wątróbki - Help
1000 przepisow
Restauracja Ewa Zaprasza
Wanilia, cynamon, kardamon - gdzie kupic?
robię karkówkę