Re: sól bez jodu

Data: 2001-06-29 16:06:15
Temat: Re: sól bez jodu
Od: Ryszard Glab <r...@i...med.pl>

Marek Wojtaszek wrote:

> No swiete slowa, ale jak to wytlumaczyc tepemu urzedasowi?
> Tak w ogole, to mysle, ze ta decyzja to byla podyktowana slepym, wiernopoddanczym
> gestem w stosunku do Unii Europejskiej, bo nie widze, kto moglby robic na tym
> lewy biznes (tak jak np. w przypadku obowiazku rozmawiania w samochodzie tylko
> przez zestawy glosnomowiace, kiedy posel sprawozdawca tej ustawy mial firme
> sprzedajaca te zestawy...). Bo w troske o zdrowie narodu to ja akurat najmniej
> wierze :-(

Ludzie, nie piszcie glupot jesli nie wiecie o co chodzi.
Jodowanie soli jest od dawna zalecane przez WHO (patrz strony ICC-IDD)
jako najlepszy (najszerzej dostepny) sposob na zmniejszenie deficytu
jodu. Jesli chcecie aby wasze dzieci rodzily sie z wolem lub zostaly
kretynami to mozecie soli nie jesc.

Pozdrawiam, Ryszard