specjalny gel z mikroelementami

1. Data: 2004-12-01 15:22:33

Temat: specjalny gel z mikroelementami
Od: "Minigosia" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pluszaczki kochane pomóżcie mi, ostatnio uprawiałam seks antyfaszystowski z
chłopakiem i on chciał mi wsadzić do pochwy trochę żelu firmy Irena Eris. Czy to
zdrowe mieć w cipie Irenę Eris?

pozdrawiam was siostrzyczki,
Minigosia

1. Data: 2004-12-01 15:41:57

Temat: Re: specjalny gel z mikroelementami
Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Minigosia wrote:
{cut}

niektorzy to naprawade nie maja co robic z czasem...

--
*****
So, this is goodbye

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-12-01 15:42:04

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) <...@...pl> napisał(a):
> niektorzy to naprawade nie maja co robic z czasem...

też się dziwię, przecież seks antyfaszystowski to czyste marnotrawstwo
czasu...

1. Data: 2004-12-01 15:53:38

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <...@...pl> napisał w wiadomości
> Minigosia wrote:
> {cut}
>
> niektorzy to naprawade nie maja co robic z czasem...
>

> No wiesz, jedni lubia to, inni tamto, ale dlaczego my mamy o tym
czytac?:-))

1. Data: 2004-12-01 19:58:26

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> też się dziwię, przecież seks antyfaszystowski to czyste marnotrawstwo
> czasu...

ja myslalam raczej o pisaniu takich pierdow na grupe... bo niczby czemu
mamy to czytac...
ale jak Ktos lubi to czytac, to przepraszam Justa ze sie czepialam tego
posta... ;))))

--
*****
So, this is goodbye

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-12-01 20:10:16

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artanis, sącząc kawkę, wyklepał:

> No wiesz, jedni lubia to, inni tamto, ale dlaczego my mamy o tym
> czytac?:-))

NIE KARMIĆ!

- ryknęła gromko Kruszyna, rozdziawiwszy paszczę, a po drugiej stronie
kabelków podskoczyły grupowiczom klawiatury.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-02 11:00:35

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) <...@...pl> napisał(a):
> ja myslalam raczej o pisaniu takich pierdow na grupe... bo niczby czemu
> mamy to czytac...
> ale jak Ktos lubi to czytac, to przepraszam Justa ze sie czepialam tego
> posta... ;))))

Nicki, naprawdę nie wyczułaś ironii? ;)

1. Data: 2004-12-02 13:38:54

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> Nicki, naprawdę nie wyczułaś ironii? ;)

Trudno wyczuc cos w "suchych" slowach.... :)
Byl ktos taki madry ze wymyslil emotikony :P

--
*****
So, this is goodbye

*****