sposob na opryszczke

1. Data: 2006-02-09 18:52:24

Temat: sposob na opryszczke
Od: " Aga" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
niedawno odkryty (przeze mnie) sposob na opryszczke: jak tylko sie pokaze
smarowanie Sonolem (apteka, ok. 3zl) i tabletki Heviran (max 5 dziennie).
Sonol wysusza mocno, Heviran dziala od srodka - jak dla mnie duzo
skuteczniejsze niz reklamowany Zovirax.
pozdr, aga

1. Data: 2006-02-09 20:59:36

Temat: Re: sposob na opryszczke
Od: "Genowefa Konopka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Aga"
> niedawno odkryty
Odkryj jeszcze kilka innych rzeczy, na przyklad czytanie ulotek, skladu lekow
ktore sie zazywa, sprawdzanie informacji w aptece/sklepie/googlach/indeksie....

>(przeze mnie) smarowanie Sonolem
Kobieto, na haslo "sonol" google wyrzuca ponad tysiac stron ktore powstaly przed
Twoim odkryciem...

> Heviran dziala od srodka - jak dla mnie duzo
> skuteczniejsze niz reklamowany Zovirax.
Rece opadaja na takie porady. Od lat trabi sie, ze te same leki maja rozne nazwy
handlowe, tak jak jest w przypadku Heviranu i Zoviraxu, a ludzie wciaz twierdza
(!) ze ten sam lek, ta sama substancja, nazwana przez producenta x na nich nie
dziala, a ta sama substancja zapakowana przez drugiego producenta
podzialala...grrrr!!
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2006-02-09 21:01:18

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Aga"

1. Data: 2006-02-09 21:56:50

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Aga" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> smarowanie Sonolem (apteka, ok. 3zl) i tabletki Heviran (max 5 dziennie).
> Sonol wysusza mocno, Heviran dziala od srodka - jak dla mnie duzo

Ja nie wiem, to ja mam chyba lepszy: jeszcze zanim się pojawi, jak czuć już
to podejrzane swędzenie i widać już takie charakterystyczne pęknięcie na
ustach- biorę patyczek kosmetyczny, maczam w wodzie po goleniu (męża, nie
mojej :D) i przytykam do ust. Piecze jak cholera, potem smaruję czymś, np.
Hascovirem, "doustnie" aspiryna (a czasem i na rankę) i już od wielu lat nie
miałam żadnej opryszczki.
No ale każdy sposób jest dobry.

Maja

1. Data: 2006-02-10 07:04:03

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dsgdqb$agr$1@inews.gazeta.pl>
sq4ty <a...@W...onet.pl> pisze:

> [...]
> goleniu (męża, nie mojej :D) i przytykam do ust. Piecze jak cholera,
> potem smaruję czymś, np. Hascovirem, "doustnie" aspiryna (a czasem i

To już prościej jest ten patyczek w spirytusie salicylowym zamoczyć :)
Wtedy nie trzeba brać aspiryny.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-02-10 08:53:32

Od: " Aga" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asias <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
lekow
> ktore sie zazywa, sprawdzanie informacji w
Hmm, wycielas moj nawias - odkryty przeze mnie - co wnosi sporo do dyskusji,
o ile w taka mam sie wdawac. Nie napisalam nigdzie, ze jest to jakas nowosc
na rynku, genialne odkrycie, czy cokolwiek w tym rodzaju. Podzielilam sie po
prostu swoim sposobem na opryszke, ktora jest dosc uciazliwa. Kto ma ten
wie, a kto nie ma niech sie cieszy :-) Co maja do tego
ulotki/apteki/google/indeksy?

> Kobieto, na haslo "sonol" google wyrzuca ponad tysiac stron ktore powstaly
prze
> Twoim odkryciem...
napisalam juz wyzej - Sonol nie jest zadna nowoscia rynkowa, jest nowoscia
dla mnie.

> [...]
nie
> dziala, a ta sama substancja zapakowana przez drugiego producenta

Gdzies napisalam, ze to to samo albo cos innego? Nie pisalam nic o
substancji czynnej... Rzeczywiscie, malo czytelnie sie wyrazilam - do tej
pory Zovirax stosowalam jedynie w kremie, i to mi zupelnie nie pomagalo.
Natomiast Heviran (subst. czynna taka sama jak Zovirax) w tabletkach
przyspieszyl kuracje. Nie probowalam nigdy Zoviraxu w tabletkach, pewnie tak
samo zadzialalby jak Heviran.

Pozdr, aga

1. Data: 2006-02-10 08:54:42

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> To już prościej jest ten patyczek w spirytusie salicylowym zamoczyć :)
> Wtedy nie trzeba brać aspiryny.

Tak, tez tak pomyślałam, ale akurat ostatnio nie miałam spirytusu
salicylowego, poza tym mam jakieś wrażenie, być może i mylne, że perfumy
lepiej działają :).
A aspiryne i tak bym wzięła, żeby leczyć się z wirusa od środka :).

Maja

1. Data: 2006-02-10 09:35:29

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Aga" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Natomiast Heviran (subst. czynna taka sama jak Zovirax) w tabletkach
> przyspieszyl kuracje. Nie probowalam nigdy Zoviraxu w tabletkach, pewnie

Na mnie też nie działa Zovirax w kremie.
Heviran w tabletkach stosuję- z pozytywnym skutkiem. Wczytałam o nim w
internecie - poprosiłam o przepisanie. Niestety nie spotkałam lekarza, który
był w stanie zalecić odpowiednia kurację Heviranem, więc raczej go stosuję
na własną rekę (wiem, może to nie rozsądne, ale przynajmniej nie wyskakuje
mi co 2 tygodnie opryszczka). Mam nadzieję, że organizm mi się na niego nie
uodporni.
Zovirax w tabletkach z tego co wiem ma ten sam skła co Heviran tylko
kosztuje odpowiednio więcej...

Akna

1. Data: 2006-02-10 09:35:55

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asias napisał(a):
> [...]
nie
> dziala, a ta sama substancja zapakowana przez drugiego producenta

ważna jest nie tylko sama substancja czynna, ale i "otoczka", np. baza w
przypadku maści, sposób ekstrakcji w przypadku wyciągów itp.

1. Data: 2006-02-10 17:50:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna 'Akna' Strzyzewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> wrote in message

> Na mnie też nie działa Zovirax w kremie.

nie tylko na Ciebie. To sa zmarnowane pieniadze, lepiej wlasnie
spozytkowac je na doustna kuracje w przypadku czestych nawrotow.
bedzie sie miala spokoj przez dluzszy czas:)

iwon(k)a

Zapracuj na internet
Jak nie przesuszać włosów prostownicą
Inglot - freedom system