spotkanie warszawskie - NARESZCIE KONKRETY;)

1. Data: 2005-06-18 15:36:58

Temat: spotkanie warszawskie - NARESZCIE KONKRETY;)
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

joł;)

no więc, spotkanie ma się odbyć 3 lipca w Arkadii, wstępnie zbiórka o
16.00.

kto się pisze?

amg

1. Data: 2005-06-18 18:29:05

Temat: Re: spotkanie warszawskie - NARESZCIE KONKRETY;)
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"Anna M. Gidyńska" wrote:

> joł;)
>
> no więc, spotkanie ma się odbyć 3 lipca w Arkadii, wstępnie zbiórka o
> 16.00.
>
> kto się pisze?

Moi. TSD, w Arkadii w M&S przeceny sa srednie, ale rozmiarowka pelna,
lacznie ze spodniami w 3 wersjach dlugosci nogawek - mam spodnie i
bluzke :D

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-06-18 23:34:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:
> joł;)
>
> no więc, spotkanie ma się odbyć 3 lipca w Arkadii, wstępnie zbiórka o
> 16.00.
>
> kto się pisze?

ja, wstepnie :)

-- kasica

1. Data: 2005-06-19 09:04:33

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska":

> no więc, spotkanie ma się odbyć 3 lipca w Arkadii, wstępnie zbiórka o
> 16.00.
>
> kto się pisze?

Ja. Dobry, odległy, w nowym okresie rozliczeniowym termin;).

J.

1. Data: 2005-06-20 09:25:39

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Anna M Gidyńska:
> no więc, spotkanie ma się odbyć 3 lipca w Arkadii, wstępnie zbiórka o
> 16.00.
>
> kto się pisze?

Ja. I tak tam bywam co drugi dzień, (nie)dobrze mieć Arkadię po drodze
między pracą a domem...

Saddie
--
saddie
hell.pl http://aravis.itpp.pl/oaza.jpg

1. Data: 2005-06-20 19:40:25

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> joł;)
>
> no więc, spotkanie ma się odbyć 3 lipca w Arkadii, wstępnie zbiórka o
> 16.00.
>
> kto się pisze?

Toż to wykend :( ja nie :( W dzień powszedni! W dzień powszedni! Dać mi
szansę, dać mi szansę! I Krysia Opakowana nie może (z nadzieją w głosie)
wtedy....

Agata

1. Data: 2005-06-20 19:46:04

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Jun 2005 21:40:25 +0200, in pl.rec.uroda "Agatek"
<a...@s...site.krakow.pl> wrote in
<d9761o$s06$1@srv.cyf-kr.edu.pl>:

>Toż to wykend :( ja nie :( W dzień powszedni! W dzień powszedni! Dać mi
>szansę, dać mi szansę! I Krysia Opakowana nie może (z nadzieją w głosie)
>wtedy....

sorri. Krysia Opakowana właśnie wtedy może ;)

amg

1. Data: 2005-06-20 19:58:32

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorri. Krysia Opakowana właśnie wtedy może ;)

To trudno, wypijecie za moje zdrowie. :( Może kiedy indziej.

Agata (a może choć ta co nie spędza weekendów w mieście się zbuntuje? wciąż
z nadzieją...)

1. Data: 2005-06-20 20:35:55

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Jun 2005 21:58:32 +0200, in pl.rec.uroda "Agatek"
<a...@s...site.krakow.pl> wrote in
<d9773r$sd7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>:

>To trudno, wypijecie za moje zdrowie. :( Może kiedy indziej.

da radę, jak się raz uda, to na pewno to powtórzymy.

amg

1. Data: 2005-06-21 10:29:39

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):
> On Mon, 20 Jun 2005 21:58:32 +0200, in pl.rec.uroda "Agatek"
> <a...@s...site.krakow.pl> wrote in

> da radę, jak się raz uda, to na pewno to powtórzymy.

ma sie rozumiec. swieckie tradycje trza rozwijac :)

a propos: gdzie ucztujemy? ja tam znam tylko
Grycana i Blikla. i czy ucztujemy obiadowo, deserowo,
alkoholowo czy wszystkie trzy? :)

-- kasica (gotowa na wszystko)

specjalista w 3mieście (dermatolog)
Balsam Johsnon's Baby Softoltion