sprawdzony przepis na kompot jablkowy

1. Data: 2006-04-07 10:07:04

Temat: sprawdzony przepis na kompot jablkowy
Od: "viktig" <v...@w...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

poprosze o wyprobowany sprawdzony... kompot jablkowy.... robicie go tylko z
surowych jablek czy dodajecie tez suszone a moze tez suszone sliwki?

2. Data: 2006-04-07 10:39:21

Temat: Re: sprawdzony przepis na kompot jablkowy
Od: "Katarzynella" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Według mnie najlepszy jest kompot z surowych jabłek, koniecznie ze skórką.
Suszone owocki to na Boże Narodzenie raczej :)

3. Data: 2006-04-07 10:42:21

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

viktig napisał(a):
> poprosze o wyprobowany sprawdzony... kompot jablkowy.... robicie go tylko z
> surowych jablek czy dodajecie tez suszone a moze tez suszone sliwki?

Ja robię z surowych, ale dodaję goździki.

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

4. Data: 2006-04-07 10:42:59

Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared wrote:

> Ja robię z surowych, ale dodaję goździki.

+ cynamon

5. Data: 2006-04-07 14:38:03

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> + cynamon

+ skórka z cytryny

Pozdrawiam. B.

6. Data: 2006-04-07 22:07:28

Od: "kkk" <b...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

6 jabłek
4 litry wody
parę listków mięty
cukier do smaku

mniam, pozdr. :)

7. Data: 2006-04-08 13:00:18

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Apr 2006 12:07:04 +0200, Waćpanna lub waćpan viktig, w
wiadomości <news:e15dk7$2hj$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> poprosze o wyprobowany sprawdzony... kompot jablkowy.... robicie go tylko z
> surowych jablek czy dodajecie tez suszone a moze tez suszone sliwki?

ja robię z surowych, doprawiam wanilią, bo lubię :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

8. Data: 2006-04-08 20:21:20

Od: Izza <i...@c...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Apr 2006 12:07:04 +0200, viktig <v...@w...niespamuj.pl> napisał(a):
> [...]
2 kg jablek (roznych) obranych ze skorki i pokrojonych na kawalki zalewasz
woda i gotujesz. jak kto lubi to dodac kilka gozdzikow do gotowania.
gotujesz az jablka beda miekkie.
jesli robisz ze slodkich jablek, to nawet nie trzeba dosladzac:)

--
Izza

Zaczatek z zakwasu (do Izoldy ;-)
Forma do tarty - hilfe