Re: "stare dzieci" w nowych zwiazkach

From: Eulalka <e...@l...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: "stare dzieci" w nowych zwiazkach
Date: Wed, 24 Aug 2005 20:54:38 +0200

mal-gonia napisał(a):

> Masz racje, ze 1.5 miesiaca to bardzo malo ja tylko sie boje tego, moze mi
> sie wydaje, ze jakby ta jego ucieczka od mojej mlodej sie powieksza, a moze
> zaczelam po prostu bacznie sie przygladac calej sytuacj....
> teraz z kolei kiedy mysle o powrocie zastanawiam sie o skutkach u mlodej, mi
> nie powiedziala nic ze TZ jej unika (zastanawialam sie nawet czy ona cos
> zauwaza, ale nic nie mowila), za to zwierzyla sie babci, widzi duzo wiecej
> niz mi sie wydaje i zastanawiam sie jak pobyt w takich warunkach moze
> wplynac na jej rozwoj

Ona też potrzebuje czasu i wypadałoby jej też co nieco wytłumaczyć.
5-latka już, jak sama powiedziałaś, wiele rozumie.
Poza tym spójrz na to z innej strony. Wyobraź sobie, że facet nie
tęskni, nie przeżywa, nie czuje się związany z własnymi dziećmi, bez
kłopotu zmienia środowisko.... Jaka potem masz gwarancje, że z jakis
czas nie zmieni Ciebie?
Uwierz, wiem o czym mówię. Mój ex taki był. Córka od 6 lat go nie
widziała na oczy. Ma teraz inne do "kochania". Przed nami też miał inne.

Twój facet z czasem przywiąże się i do Was ale nie zmuszaj go.

Eulalka

PS. A teraz sama sobie to poczytam i spróbuje wprowadzic w życie. Wszak
co innego teoria a co innego praktyka ;)
Trzymaj się, bedzie dobrze.