Re: "stare dzieci" w nowych zwiazkach

From: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: "stare dzieci" w nowych zwiazkach
Date: Thu, 25 Aug 2005 17:08:15 +0200

Użytkownik "Joanna" :

> Jakie aspekty?, twoim aspektem jest dziecko, twoje dziecko, seks możesz
mieć
> z wieloma innymi, córke masz poki co jedną.

Jesli mylisz ze z facetami można mieć tylko seks a nie uczucie to Ci
serdecznie współczuję, bo jesteś bardzo nieszczęsliwa.

> Joanna, która w 46 roku życia powiedziała "TAK" a teraz teskni za
> niezależnością, Boże, jak tęskni...

Na prawdę bardzo się dziwię.
Ja jestem trochę starsza od Ciebie, jestem mężatką od ponad 21 lat a zawsze
czułam się i czuję się nadal bardzo niezależna.
Zresztą mój mąż również, co wcale nie przeszkadza uczuciom.
Niezależność jest w nas samych a nie w innych otaczających nas ludziach.

Bardzo się dziwię temu wszystkiemu co napisałaś.
Dziewczyna sie martwi bo problem jest poważny, zależy jej i na mężczyźnie
(który ma swoje skomplikowane uczucia) i na córce.
Obydwojgu na pewno trzeba czasu aby się do siebie przyzwyczaić, co zresztą
doskonale wg mnie zdiagnozowała Eulalka.
A Ty od razu z takimi radami "uciekaj".

Jesli sama masz nie dobre doświadczenia - nie należy przenosić tego na
innych.

A moja rada - do osoby która rozpoczęła wątek: rozmawiaj z twoim mężczyzną,
pozwól mu zdefiniować swoje uczucia w stosunku do Twojej córki. Faktycznie
wygląda jakby się bał że ona zajmie w jego życiu miejsce jego dzieci.
A ja znam związki w których dało się to pogodzić.

Pozdrowienia.

Basia

P.s.
Czy nie da się zrobić tak abyście wyjechali gdzieś razem w piątkę on + Ty +
twoje i jego dzieci ?