Re: "stare dzieci" w nowych zwiazkach

From: "Joanna" <l...@a...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: "stare dzieci" w nowych zwiazkach
Date: Thu, 25 Aug 2005 18:05:41 +0200

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:dekmvt$1e6a$1@news2.ipartners.pl...

> Na prawdę bardzo się dziwię.
> Ja jestem trochę starsza od Ciebie, jestem mężatką od ponad 21 lat a
zawsze
> czułam się i czuję się nadal bardzo niezależna.

Gratuluję, i niech tak zostanie.

> Dziewczyna sie martwi bo problem jest poważny, zależy jej i na mężczyźnie
> (który ma swoje skomplikowane uczucia) i na córce.

A ja odniosłam wrażenie, że zaczęła wreszcie dostrzegac prawdę, On przecież
powiedział, że nie lubi jej córki. Dwa lata po rozstaniu z żoną (rozumiem,
że zaczął ten romans juz po rozwodzie) i odejściu od dzieci - ile czasu mu
jeszcze potrzeba?

> Obydwojgu na pewno trzeba czasu aby się do siebie przyzwyczaić, co zresztą
> doskonale wg mnie zdiagnozowała Eulalka.
> A Ty od razu z takimi radami "uciekaj".

I to jak najszybciej, trzeba być ślepym i głupim by w tej sytuacji udawać,
że wszystko jest OK.

> Jesli sama masz nie dobre doświadczenia - nie należy przenosić tego na
> innych.

Poczytaj tę grupę, nie jestem wyjatkiem.

> A moja rada - do osoby która rozpoczęła wątek: rozmawiaj z twoim
mężczyzną,
> pozwól mu zdefiniować swoje uczucia w stosunku do Twojej córki. Faktycznie
> wygląda jakby się bał że ona zajmie w jego życiu miejsce jego dzieci.
> A ja znam związki w których dało się to pogodzić.
>
> Pozdrowienia.
>
> Basia
>
> P.s.
> Czy nie da się zrobić tak abyście wyjechali gdzieś razem w piątkę on + Ty
+
> twoje i jego dzieci ?

Jasne, a najlepiej niech zatrudni terapeutę dla tego biednego pana...On
sobie przecież biedaczek sam ze sobą nie poradzi :-((((
Biedny Miś.

MAL-goniu,
ty już znasz odpowiedź na swoje wątpliwości, twój list o tym świadczy,
szukasz tylko wzmocnienia. Nie jesteś siostra miłosierdzia, nie musisz mu
pomagac wbrew jego nawet woli. On nic nie robi by sie zmienić, on tylko nie
chce twojej córki, gdyby cie kochał naprawde -twoja córeczka byłaby dla
niego godna choćby tylko przyjazni. A on w oczy ci mówi, ze jej nie lubi!!!
Już byłaś w nieudanym zwiazku, choć byc może nie od razu było źle, a tu juz
jest fatalnie...