sterylizacja

11. Data: 2006-02-09 15:28:07

Temat: Re: sterylizacja
Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ty nie iwesz ze do obronców zycia poczetego sam plemnik to juz pol
> czlowieka ?

absurdalne klamstwo, sam plemnik czy jajeczko nie jest czlowiekiem,
ani jego polowa itp -- i nawet najgoretsi tzw 'obronców zycia poczetego'
tak nie uwazaja

czlowiek jest od chwili polaczenia sie tych komorek

nie wiem, czy piszac to pewnie chciales zablysnac jakims dziwnym
poczuciem humoru

swoja droga ty sie pewnie uwazasz za chodzaca kupe bialka,
czym sie wiec wedlug ciebie rozni wieksza kupa bialka od
mniejszej kupy bialka ?? dlaczego kilka miliardow komorek
ma miec wieksze prawa od jednej komorki, czy od kikuset milionow

> szkoda ze gdy juz sie urodzi dziecko jakos tych obronców ubywa:-/

kolejne absurdalne klamstwo, wcale ich nie ubywa, po prostu obecne
prawo broni dzieci juz narodzonych i nie ma sensu tutaj robic jakies
wrzawy

oczywiscie, sa moze np. ksieza ktory protestuja przeciw aborcji
a nie maja chceci nikomu w trudnej sytuacji pomagac - ale to oni
za to odpowiedza, a ty odpowiesz za siebie

Tomek

12. Data: 2006-02-09 16:28:03

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto ci tych głupot naopowiadał że zaraz po zapłodnieniu komórka jajowa
jest człowiekiem ??? Rydzyk ???

13. Data: 2006-02-09 17:03:23

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości :

> oczywiscie, sa moze np. ksieza ktory protestuja przeciw aborcji
> a nie maja chceci nikomu w trudnej sytuacji pomagac - ale to oni
> za to odpowiedza, a ty odpowiesz za siebie

Duuuuzo ksiezy robi bardzo duzo,..tylko nigdzie sie tym nie chwali,..bo nie
o to chodzi. Wiem to i znam sporo ksiezy co naprawde pomagaja ludziom w
potrzebie,niejednokrotnie odejmujac sobie od ust,......wiem,wiem zaraz sie
zacznie dyskusja o samochodach, o rzekomych bogactwach itd. - ale to sa
bzdury, powtarzane jak matntra,przez wszelkiej mascie lewicowe elyty i
ciemne masy postepowcow.

Z reszta Twojej wypowiedzi sie zgadzam.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

14. Data: 2006-02-09 17:25:14

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> masz macice?

Masz mózg?

--
Pozdr

15. Data: 2006-02-09 17:27:51

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakiego dziecka??? Masz na myśli ludzki zarodek?

Cóż, mądralo, powiedz zatem, w którym momencie wg Ciebie ten, jak piszesz,
"ludzki zarodek" , zamienia się w człowieka i co dzieje się szczególnego
akurat w tym momencie ?

--
Pozdr

16. Data: 2006-02-09 17:30:04

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sobate" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Kto ci tych głupot naopowiadał że zaraz po zapłodnieniu komórka jajowa
> jest człowiekiem ??? Rydzyk ???

No to mądralo w którym momencie powstaje wg Ciebie nowe, oryginalne,
niepowtarzalne ludzkie życie?

Pozdr

17. Data: 2006-02-09 17:44:34

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciało powstaje stopniowo. Nie ma wyraźnej granicy. Rozwinięte jest
wystarczająco po trzecim miesiącu ciąży (jak podają naukowcy) ale to jest
tylko "szkielet" człowieka. Pełny człowiek jest wtedy gdy wchodzi do ciała
dusza. Jak podają przekazy CE-IV staje się to w momencie urodzenia.

św. tomasz i św. augustyn twierdzili że płód staje się człowiekiem
po 3 miesiącach od poczęcia. wtedy to dusza wchodzi do ciała człowieka

18. Data: 2006-02-09 17:45:36

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchajcie, przy jakiej ulicy jest klinika urologiczna w Görlitz gdzie
> można zrobić sterylizację? Czy aborcję też można zrobić w Görlitz? Ilo to
> tam kosztuje? Może będzie taniej niż w Polsce?

Ja tu na medycynie przypadkiem, bo bardziej mnie iteresuje pl.soc.prawo,
więc może Ci odpowiem z innej strony.
Art. 152 p. 2 k.k. - udzielanie pomocy w przerwaniu ciąży kobiecie ciężarnej
albo nakłanianie jej do tego - grozi za to kara pozbawienia wolności do lat
3. Zastanow się zanim zaczniesz się tym afiszować.
A swoją drogą chętnie sama być Ci jaja urwała. Za darmo. Zgłoś się na priv
:P
Szkoda że w tym Gorlitz debilizmu nie leczą skutecznie.

Iza

19. Data: 2006-02-09 17:55:56

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież podanie adresu kliniki ginekologicznej w Niemczech nie jest
przestępstwem. Nie bądz idiotką otumanioną przez Rydzyka.

20. Data: 2006-02-09 18:04:35

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież podanie adresu kliniki ginekologicznej w Niemczech nie jest
> przestępstwem. Nie bądz idiotką otumanioną przez Rydzyka.

hehehe myslisz ze jak Polską żądzi Opus Dei to wszyscy są zahipnotyzowani
przez Rydzyka? Dobre, ale nietrafne - zapewniam Cię - nie słucham Radia
Maryja, nie oglądam tv Trwam - kieruję się jednak w zyciu zasadami moralnymi
co też czyni ze mnie człowieka
Nie mówię że popełniasz w tej chwili przestępstwo - popełnisz je jeżeli
zawieziesz kobitke do tej kliniki w wiadomym celu i nad tym radze Ci się
zastanowić.

Iza

gdzie sprawdzić lekarza
grzybica u trzylatka??