sterylizacja

21. Data: 2006-02-09 18:16:12

Temat: Re: sterylizacja
Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nikogo nie zawożę tylko adres kliniki potrzebuję, a nawet jakbym
zawiózł to i tak nikt się nie kapnie.

22. Data: 2006-02-09 18:26:01

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto ci tych głupot naopowiadał że zaraz po zapłodnieniu komórka jajowa
> jest człowiekiem ??? Rydzyk ???

nie, nie Rydzyk, nie mam z nim nic wspolnego i nie chce miec,
ty tez pewnie uwazasz np. morderstwo za cos zlego i wcale
nie wiesz tego od Rydzyka

teraz ja ci sie zapytam, kto ci powiedzial, ze po ilus tam tygodniach
zarodek staje sie czlowiekiem ??
albo kto ci naopowiadal, ze np. dopiero po wyjsciu z brzucha matki
'to cos' staje sie czlowiekiem ??
a moze ktos ci niebawe powie, ze czlowiekiem sie staje dopiero
w wieku kiedy sie osiaga samoswiadomosc -- takie poglady tez sa
- i ty moze to przyjmiesz

kto ci powiedzial, czym wogole czlowiek jest, jak go zdefiniowac ??
dlaczego uwazasz, ze malpe mozna zabic a czlowieka nie ??

Tomek

23. Data: 2006-02-09 18:28:14

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedź udzieliłem w innym wątku.

24. Data: 2006-02-09 18:28:26

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Duuuuzo ksiezy robi bardzo duzo,..tylko nigdzie sie tym nie chwali,..bo
> nie o to chodzi. Wiem to i znam sporo ksiezy co naprawde pomagaja ludziom
> w potrzebie,niejednokrotnie odejmujac sobie od ust,......wiem,wiem zaraz
> sie zacznie dyskusja o samochodach, o rzekomych bogactwach itd. - ale to
> sa bzdury, powtarzane jak matntra,przez wszelkiej mascie lewicowe elyty i
> ciemne masy postepowcow.

zgadza sie, tak jest, jednak nie chcialem aby dyskusja zeszla na ten temat,
ja znam tez duzo takich ksiezy ale tez znam negatywne 'przyklady'

pozdrawiam,

Tomek

25. Data: 2006-02-09 18:38:54

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciało powstaje stopniowo. Nie ma wyraźnej granicy. Rozwinięte jest
> wystarczająco po trzecim miesiącu ciąży (jak podają naukowcy) ale to jest
> tylko "szkielet" człowieka. Pełny człowiek jest wtedy gdy wchodzi do ciała
> dusza. Jak podają przekazy CE-IV staje się to w momencie urodzenia.

brawo, uwazasz innych za oszolomow Rydzyka a sam bierzesz informacje
z spotkan 4 stopnia z ufolodkami

co jesli powiedza ci w nastepnych 'spotkaniach', ze dopiero od 10 roku zycia
??

> św. tomasz i św. augustyn twierdzili że płód staje się człowiekiem
> po 3 miesiącach od poczęcia. wtedy to dusza wchodzi do ciała człowieka

Augustyn pisal duzo rzeczy z ktorymi sie zgadzam, ale nie byl nieomylny,
tak wiec Augustyn jest dla mnie autorytetem na tyle na ile to co pisze
zgadza sie z Biblia, a w tym przypadku Augustyn sie mylil

prosze, nie zabijaj tego dziecka, oddaj je w adopcje,
i jak Iza napisala wykastruj sie, bo szkoda abys jeszcze
innych chcial zabic albo abys kolejnych takich jak ty
glupkow wychowal

Tomek

26. Data: 2006-02-09 19:11:09

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sądzę że istoty pozaziemskie wiedzą więcej niż kler który kłamie i
oszukuje ludzi mówiąc że jest ich pośrednikiem. Ale jak pisałem, naukowcy
uważają że aborcja do trzeciego miesiąca jest w porządku.

27. Data: 2006-02-09 19:54:26

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sobate" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Sądzę że istoty pozaziemskie wiedzą więcej niż kler który kłamie i
> oszukuje ludzi mówiąc że jest ich pośrednikiem. Ale jak pisałem, naukowcy
> uważają że aborcja do trzeciego miesiąca jest w porządku.

w porządku to jest omlet na śniadanie, "jeden z dziesięciu" w telewizji,
tramwaj który się nigdy nie spóźnia, słoneczna wyżowa pogoda też jest w
porządku, a odbieranie człowiekowi życia nie jest w porządku bo
najzwyczajniej w świecie jest najbardziej obrzydliwą rzeczą jaką potrafię
sobie wyobrazić :(((

Iza

28. Data: 2006-02-09 20:27:47

Od: sobate <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ale zarodek to nie jest człowiek. Znalezłam adres kliniki w Görlitz to
już wiem wszystko.

29. Data: 2006-02-09 21:59:34

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> swoja droga ty sie pewnie uwazasz za chodzaca kupe bialka,
> czym sie wiec wedlug ciebie rozni wieksza kupa bialka od
> mniejszej kupy bialka ?? dlaczego kilka miliardow komorek
> ma miec wieksze prawa od jednej komorki, czy od kikuset milionow

Wiesz co to demokracja? Po prostu w tym przypadku decyduje większość:-)

30. Data: 2006-02-09 22:06:03

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak wiec Augustyn jest dla mnie autorytetem na tyle na ile to co pisze
> zgadza sie z Biblia, a w tym przypadku Augustyn sie mylil

Jeśli rozumiem dobrze, to z opinią swojego świętego (bo nie mojego)
zgadzasz sie wtedy, kiedy chcesz, a kiedy nie chcesz, to sie nie
zgadzasz?
Możesz podać, w których fragmentach nie zgadzał sie z zapisami cytowanej
przez ciebie książki, i czy zawarte są w niej informacje od którego
momentu rozpoczyna sie mowa o istocie ludzkiej?

gdzie sprawdzić lekarza
grzybica u trzylatka??
Dziwne... alegria?
Limfologia