sterylizacja

31. Data: 2006-02-09 23:04:12

Temat: Re: sterylizacja
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> absurdalne klamstwo, sam plemnik czy jajeczko nie jest czlowiekiem,
> ani jego polowa itp -- i nawet najgoretsi tzw 'obronców zycia poczetego'
> tak nie uwazaja

ale moze byc ,prawda?tyle sie tego marnuje.

> swoja droga ty sie pewnie uwazasz za chodzaca kupe bialka,
> czym sie wiec wedlug ciebie rozni wieksza kupa bialka od
> mniejszej kupy bialka ?? dlaczego kilka miliardow komorek
> ma miec wieksze prawa od jednej komorki, czy od kikuset milionow

ze co???

> kolejne absurdalne klamstwo, wcale ich nie ubywa, po prostu obecne
> prawo broni dzieci juz narodzonych i nie ma sensu tutaj robic jakies
> wrzawy

tak wlasnie dlatego pani rodzi na podwórku i idzie na piwo,wlasnie
dlatego pani wyrzuca dziecko z wieżowca tak wlasnie broni ,brawo!!

> oczywiscie, sa moze np. ksieza ktory protestuja przeciw aborcji
> a nie maja chceci nikomu w trudnej sytuacji pomagac - ale to oni
> za to odpowiedza, a ty odpowiesz za siebie

masz racje ,ja odpowiadam za siebie i czy usune to ja za to odpowiem ,to
ja bede ponosic konsekwence a nie ty czy inny facet bo jestem kobietom
i moja macica to moja sprawa a nie Rydzyka czy innego oszołoma .
p.

32. Data: 2006-02-09 23:04:59

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz mózg?

mam mozg i macice a ty co masz?
p.

33. Data: 2006-02-09 23:06:13

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najzwyczajniej w świecie jest najbardziej obrzydliwą rzeczą jaką potrafię
> sobie wyobrazić :(((

to nie rob tego i nie wtracaj sie do zycia innych.
p.

34. Data: 2006-02-10 00:48:46

Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.02.2006 iza <i...@e...pl> napisa?/a:

> w porz?dku to jest omlet na ?niadanie, "jeden z dziesi?ciu" w telewizji,
> tramwaj który si? nigdy nie spó 1/4 nia, s?oneczna wy?owa pogoda te? jest w
> porz?dku, a odbieranie cz?owiekowi ?ycia nie jest w porz?dku bo
> najzwyczajniej w ?wiecie jest najbardziej obrzydliw? rzecz? jak? potrafi?
> sobie wyobraziae :(((

*ziew*
Ci wojujacy katolicy zaczynaja sie robic zenujaco nudni.

--
Tomasz Trystula

35. Data: 2006-02-10 08:02:44

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości

> Cóż, mądralo, powiedz zatem, w którym momencie wg Ciebie ten, jak piszesz,
> "ludzki zarodek" , zamienia się w człowieka i co dzieje się szczególnego
> akurat w tym momencie ?

Akurat w którym momencie to nie wiem. Moim zdaniem - wtedy kiedy może
samodzielnie żyć poza brzuchem matki. I tak: te wcześniaki co je
fotografowały pielęgniarki były na granicy człowiek/nieczłowiek.
Zygota, morula ani nawet blastula - to nie człowiek z całą pewnością. Być
może mógłby być z tego czegoś człowiek, ale niekoniecznie. Toć nie wiesz, że
grubo ponad połowa zapłodnionych jaj (czyli wg ciebie - ludzi) jest
samoistnie wydalana?

36. Data: 2006-02-10 08:22:20

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sobate napisał:
> Ale jak pisałem, naukowcy uważają że aborcja do trzeciego miesiąca jest w
> porządku.

Zwykle nie wypowiadam się na temat aborcji, ale powiedziałeś tak KOSMICZNĄ
BZDURĘ, że nie mogę przemilczeć.

Co do jasnej ch* ma nauka do kwestii czy aborcja to przerażające zabójstwo
dziecka nienarodzonego czy też całkowicie naturalne usunięcie prywatnego
fragmentu ciała kobiety? Albo do pytania kiedy zaczyna się człowiek?

Kiedy wreszcie lewica antykościelna (bo lewica prokościelna od nauki woli
'naukę' jak kreacjonizm) przestanie sobie naukowością gębę wycierać?
Rozumiem że Lenin wiecznie żywy, ale Marks od dawna rozpadł się w proch.

--
Krzysiek, EBP
Polska scena polityczna dzieli się na socjalistów pobożnych i socjalistów

37. Data: 2006-02-10 09:56:38

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie rob tego i nie wtracaj sie do zycia innych.

Zawsze będę się wtrącać jeżeli swoim działaniem będą niweczyć życie innych
ludzi czy Ci się to podoba czy nie.

Iza

38. Data: 2006-02-10 09:58:22

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> *ziew*
> Ci wojujacy katolicy zaczynaja sie robic zenujaco nudni.

Zenujaco zwierzecy staja sie "ludzie" nie majacy ludzkich zasad.

Iza

39. Data: 2006-02-10 10:28:25

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

iza wrote:

> - kieruję się jednak w zyciu zasadami moralnymi

...w wszystkim, których zasady są trochę inne od Twoich chciałabyś
"urwać jaja"???

spodobasz się nowej władzy... chyba, że Twoja opcja okaże się ciut inna
od ich i Tobie coś urwą

pzdr
murek

40. Data: 2006-02-10 11:24:30

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jaja"???
>
> spodobasz się nowej władzy... chyba, że Twoja opcja okaże się ciut inna od

kurcze skoro nikomu się nie podoba ta nowa władza to kto ją wybrał ja się
pytam? bo ja nie, mimo że uważasz że mi z nią tak po drodze :(

Iza

gdzie sprawdzić lekarza
grzybica u trzylatka??
Dziwne... alegria?