Re: stokrotka (nasza-klasa)

Data: 2008-05-06 20:51:32
Temat: Re: stokrotka (nasza-klasa)
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

Użytkownik "lajkonix" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fvqave$c87$1@inews.gazeta.pl...

> jajami. :)
> >

> Zapewniam Cię Drogi Dobrodzieju, ze nie pasowałbym do Waszej-klasy. Ledwo
> pasowałem do swojej. A moja klasa się nie odtworzyła na portalu Naszej-klasy.
>
> Poza tym pewnie nie wytrzymałbym programu jaki przerabialiście: z tymi
> nieskończonościami ograniczonymi, wymiarowymi punktami, pogrubianymi
> płaszczyznami.... To nie na moje nerwy. Ja przerabiałem klasykę. W ostrych
> cuglach.
>
> Ale nie ukrywam, ze gęby Twoich kolesiów klasowych są niezłe. :-)
>
> Co do jaj, to masz Dobrodziej coś konkretnego na myśli?

> [...]

Powiedz mi Lajkonixie czy ktokolwiek zainteresował się czym jest to coś, opisane
w wierszu otwierającym, gdzie jest i dlaczego jest? Czy to coś można zważyć,
zmierzyć i rozpoznać? Nie. Dziesiątki ton śmiecia. Usenet umiera opanowany
przez trolli. Tu nie ma z kim i o czym rozmawiać (poza paroma wyjątkami) ;)
Bywaj!
Edward Robak* z Nowej Huty