stoly

1. Data: 2002-06-17 15:28:58

Temat: stoly
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Warszawie mozna kupić czarny stół, rozkładany, najlepiej o wymiarach
120/80. Ale gdzie w Wa-wie sa sklepy ze stołami, w Emilce nie ma, pozdrawiam
wszystkich.

1. Data: 2002-06-17 16:35:22

Temat: Re: stoly
Od: "Karol" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wymiarach
> 120/80. Ale gdzie w Wa-wie sa sklepy ze stołami, w Emilce nie ma,

Probowalas dzwonic po jakichs sklepach/magazynach meblowych: Broniewskiego,
Garazowa, Swarzedz, Złota Kaczka?

Karol

1. Data: 2002-06-17 16:51:03

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze nie, dzieki za jakieś namiary, bolą mnie już nogi od chodzenia po
sklepach i oglądania tego czego nie chcę

1. Data: 2002-06-17 19:13:44

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Karol" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> wymiarach
> pozdrawiam
>
> Probowalas dzwonic po jakichs sklepach/magazynach meblowych:

W Emilce sa tylko w skladzie/sklepie na konstruktorskiej (chyba) niedaleko
Hynka. Co do Swarzedza to sam mam stol tej firmy i jestem zachwycony. Salony
w Promenadzie, Galerii Mokotow i na Witosa.

vpw

pompka do c.o.
[sprzedam] środek do oczek wodnych, akwarium
Schody zewnetrzne POMOCY
Betondur
Panele scienne- nietypowy sposób montazu