stop Jurkomi M.

31. Data: 2007-04-23 03:27:39

Temat: Re: stop Jurkomi M.
Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> [...]
> - mało kto zadał sobie trud aby go przeczytać), natomiast jest podatne
> na manipulacje z wielu stron. A jeśli mam być manipulowany, to wolę,
> żeby manipulował mną ktoś wiarygodny, stąd piętnuję orędowników smalcu,
> którzy wiarygodni po prostu nie są.

> Świat zmienia się na niekorzyść od kilkuset lat. Kiedy słyszę jak
> wyglądają obecnie szkoły podstawowe to staje mi włos na grzbiecie - ale
> mam świadomość, że tak samo stawał moim rodzicom, kiedy patrzyli na to,
> co działo się w mojej podstawówce.

> Ja swoje odszczekałem. Może zachowujmy się jak dorośli ludzie?... :)

Odszczekuję bardzo głośno. Tak to jest czasami u człowieka jak i u psa:
psa rozwścieczy np. rowerzysta,którego nie może już dogonić, to dla
wyrównania rachunków ugryzie pierwszego z brzegu przechodnia:-)... A
jest tu na grupie osoba płci żeńskiej, która posiadła zdolność
doprowadzania mnie do białej gorączki... Rozum jednak powinien zawsze
zwyciężać... no przynajmniej między nami dorosłymi :-)

Juanitos

32. Data: 2007-04-23 09:10:41

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Granice rozsądku przekracza natomiast pisanie na temat Jurków tudzież
> dyskusja z nimi.
Marku, dyskusje z PT Optymalnymi służą nie pouczaniu, a zabawie.
--
Krzysiek, EBP
Socjalizm to pokój. Kapitalizm to cztery pokoje z kuchnią.

33. Data: 2007-04-23 09:37:32

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Święta racja :)

[od dwóch lat młody konsument statyny z LDL ok. 100 ]

34. Data: 2007-04-23 09:59:16

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Apr 2007 11:10:41 +0200, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Marku, dyskusje z PT Optymalnymi służą nie pouczaniu, a zabawie.

Ja nie potrafię. Mnie sekty nie bawią, uważam je za niebezpieczne i
szkodliwe. Poza tym nic mnie bardziej nie irytuje, niż bezmyślność i
fanatyzm.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

35. Data: 2007-04-23 10:55:42

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie potrafię. Mnie sekty nie bawią, uważam je za niebezpieczne i
> szkodliwe. Poza tym nic mnie bardziej nie irytuje, niż bezmyślność i
> fanatyzm.

Najpierw zapoznaj się w słowniku ze słowem sekta, bo kiepsko u Ciebie ze
zrozumieniem słów. Powtarzasz za innymi, a to już świadczy o Twojej
bezmyślności... Nic nowego...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

36. Data: 2007-04-23 11:17:46

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> Kodeks etyki lekarskiej jest niestety głęboko nieetyczny, więc jest to
> bardzo zły kierunek my?lenia i postępowania.
> Jest nieetyczny także w tym punkcie dotycz?cym krytyki kolegów.
> Jest nawet korupcjogenny, i być może afera z pavulonem wyszła na jaw
> tak po tak długim czasie, dlatego, że na wyjawienie prawdy nie
> pozwalał kodeks etyki lekarskiej.

Widzisz coś nieetycznego w zapisie zobowiązującym lekarza, który ma
odmienny pogląd na sprawę, do podjęcia dyskusji z tym, który prezentuje
inny punkt widzenia? Bo ja nie widzę w tym nic nieetycznego - zdarza
się, że odmienność widzenia tej samej sprawy wynika z innych informacji
o pacjencie i jego chorobie - wyjaśnienie tego miedzy leczącymi ma dać w
efekcie poprawę leczenia. Nie jest próbą, za jaką ja odczytujesz,
zgaszenia krytyki w zarodku i nierozdmuchiwania sprawy:-) Po prostu ma
na celu wyjaśnienie tego co budziło wątpliwość. Czasami jest też tak, że
poprzedni lekarz nie miał wystarczających informacji (które wypłynęły
dopiero po leczeniu przez niego), by podjąć właściwą decyzję. Trudno
więc z punktu widzenia ostatniego lekarza krytykować poprzednika, skoro
nie mógł on podjąć właściwej decyzji, bo nie było ku temu przesłanek -
po to właśnie jest ten zapis.
A to, że może być wykorzystywany w inny sposób, to tak jak z przykładem
noża, na który to przykład powołują się podejrzliwi. Zakazać produkcji
noży kuchennych, bo ktoś może nimi zabić? Przecież nie!
W przykładzie z wątku nie da się ocenić na podstawie tego co pisał
Juanitos jaka była naprawdę opinia kardiologa. To że on ja tak
przedstawił nie znaczy, że tak była przedstawiana przez lekarza.
Możliwe, że np ma przeciwwskazania lub działania niepożądane statyny,
którą przyjmował i dlatego uzyskał odpowiedź na pytanie, czy kontynuować
nią leczenie, że nie. To, że nie rozwinięta została myśl dlaczego
poskutkowała jedynie "dopisaniem" teorii do słów kardiologa - ale to czy
tak było jest gdybaniem:-)
Nie byłbym nadmiernie podejrzliwy:-) Chociaż z drugiej strony - dałem
się potwornie załatwić pewnej osobie, która uzyskała ode mnie podpis na
umowie, który miał być formalnością - niestety nadużyła mojego zaufania
i sprawa potoczyła się inaczej - ale raz na jakiś czas można pozwolić
sobie na wpadkę - prościej się żyje, bez nadmiaru podejrzliwości
(chociaż niektórzy nazywają to głupotą:-) ale wolę być głupi, niz męczyć
się podejrzeniami wszystkich o wszystko i widzeniem gdzie się da
drugiego dna:-)

37. Data: 2007-04-23 11:33:50

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> Najpierw zapoznaj się w słowniku ze słowem sekta, bo kiepsko u Ciebie ze
> zrozumieniem słów. Powtarzasz za innymi, a to już świadczy o Twojej
> bezmyślności... Nic nowego...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

To poczytaj właśnie w słowniku.

Poza motywem religijnym, którego nie posiadacie, reszta pasuje jak ulał.

Cytat z Wikipedii za PWN "traktowanie członków sekty w sposób
instrumentalny przez jej kierownictwo, łączenie celów politycznych i
ekonomicznych (czerpanie korzyści materialnych z działalności sekty przez
wybrane osoby lub grupy osób) , brak samokrytycyzmu, dążenie do
uniezależnienia się od uznawanych przez społeczeństwo czynników."

To przecież wy Optymalni!!!!

Cancer

38. Data: 2007-04-23 12:27:26

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Apr 2007 12:33:50 +0100, Cancer wrote:

> [...]
> wybrane osoby lub grupy osób) , brak samokrytycyzmu, dążenie do
> uniezależnienia się od uznawanych przez społeczeństwo czynników."

O - i to właśnie miałem na myśli mówiąc o niezależności i elastyczności
myślenia. Brawo!

39. Data: 2007-04-23 13:15:40

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
> wybrane osoby lub grupy osób) , brak samokrytycyzmu, dążenie do
> uniezależnienia się od uznawanych przez społeczeństwo czynników."

Takimi kategoriami myślenia można pisać, że jest sektą każda grupa
społeczna, związek, stowarzyszenie czy jakakolwiek organizacja...np.
PiS...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

40. Data: 2007-04-23 13:20:25

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O - i to właśnie miałem na myśli mówiąc o niezależności i elastyczności
> myślenia. Brawo!

A od Marka Bieńka i jemu podobnych lekarzy, optymalna "sekta" (niech
będzie...:))) ma duży procent przyczynowego leczenia chorób, czego "sekta
akademickich lekarzy" (musiałem jakoś nazwać) nigdy nie będzie miała, bo
jest....betonowa
Pozdrawiam Jurek M.

Podwójny paliczek
pytanie o postępy współczesnej medycyny
Zaniżone PCT i zawyzony sod - jak to interpretowac
Cyprest- działanie nieporzadane(kilka pytan).
ebook - Bole Kregoslupa. Terapia Metoda McKenziego. Szabuniewicz