Re: straty w ogrodzie po tegorocznych mrozach

Data: 2006-03-20 03:15:58
Temat: Re: straty w ogrodzie po tegorocznych mrozach
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)>

"wrześniowa " <b...@v...pl> wrote in message
news:3592.000001c7.441dcc8e@newsgate.onet.pl...

> b.słabo nie przemarzną? Pozdrawiam Wrześniowa

Mam tylko ta jedna azalie japonska. Najlepszym okryciem jest snieg (jesli
jest).
Na poczatku warto tez okryc stroiszem swierkowym np. bo wtedy nie bedzie
potrzeba duzo sniegu by przykryc calosc.
Badz dobrej mysli jesli chodzi o Twoje azalie. Wiekszosc popularnych
odmian zrzucajacych liscie na zime jest odporna wystarczajaco.

Pozdrawiam,
Bpjea