super nawilzajacy krem

1. Data: 2005-05-08 19:27:08

Temat: super nawilzajacy krem
Od: "Ania" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To moj pierwszy post na grupie wiec witam Was wszystkie serdecznie :)
I od razu prosze, doradzcie:
Potrzebuje sobie sprawic jakis baaardzo nawilzajacy krem do buzi. Na swoje
czasem wyskakujace brzydactwa na buzi stosuje masci ktore wysuszaja moja
skore, co wiecej, zaczelo przyswiecac sloneczko, gdy wracam po weekendzie,
zawsze troszeczke slonko mnie zlapie, co rowniez po kilku dniach przesusza
skore. Czasem skora jest tak przesuszona ze az widac drobne miejsca w
ktorych sie luszczy. Dlatego potrzebuje czegos bardzo dobrze nawilzajacego,
a przy tym dostosowanego do wrazliwej skory, bo bardzo czesto kremy mnie
uczulaja : /
Polecicie cos?
Jestem w stanie troszke pieniedzy wydac na cos naprawde fajnego, ale tez bez
przesady ;) Powiedzmy ze drobna przesada dla mnie, zaczyna sie od stowy w
zwyz...
Bede wdzieczna za porady :)

1. Data: 2005-05-08 20:23:39

Temat: Re: super nawilzajacy krem
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 May 2005 21:27:08 +0200, in pl.rec.uroda "Ania"
<c...@p...pl> wrote in <d5lp8d$k1$1@pepin.polanet.pl>:

>To moj pierwszy post na grupie wiec witam Was wszystkie serdecznie :)
>I od razu prosze, doradzcie:
>Potrzebuje sobie sprawic jakis baaardzo nawilzajacy krem do buzi.

a żel? dermedic hydrain, żel właśnie. nawilża doskonale, poza tym nic
nie robi - bo i nie ma robić.

amg

1. Data: 2005-05-08 20:35:29

Od: Szsz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecicie cos?

Ja bez dwoch zdan polecam ci serie mleko i miod z oriflame.
jest fajny kremik
nareszcie skonczyly sie moje klopoty ze zluszczajaca sie skora!!!
sama nie moglam w to uwierzyc
a jednak
pomoglo
2 lata szukalam kremu dla siebie
smaruje tylko wieczorem i nakladam rano podklad i caly dzien chodze bez
ani jednego kawaleczka skorki na nosie!

polecam!

1. Data: 2005-05-09 06:22:22

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szsz wrote:

> Ja bez dwoch zdan polecam ci serie mleko i miod z oriflame.
> jest fajny kremik

Taaak, zwlaszcza dla wrazliwej skory sklonnej do uczulen...
Nie wiem, ile juz osob pisalo, ze je ta seria uczula.

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-05-09 09:29:07

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> a żel? dermedic hydrain, żel właśnie. nawilża doskonale, poza tym nic
> nie robi - bo i nie ma robić.

a jak on wyglada? tj. jest to przezroczysty hydrozel i juz, czy tez
cos jeszcze w sobie ma? (BTW w dziedzinie hydrozeli polecam oprocz
niesmiertelnego nawilzacza IF zel Olay)

-- kasica

1. Data: 2005-05-09 10:12:12

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 09 May 2005 11:29:07 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
<k...@h...pl> wrote in
<f...@n...home.net.pl>:

>a jak on wyglada? tj. jest to przezroczysty hydrozel i juz, czy tez
>cos jeszcze w sobie ma? (BTW w dziedzinie hydrozeli polecam oprocz
>niesmiertelnego nawilzacza IF zel Olay)

proszę. http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id
=433

amg

1. Data: 2005-05-09 10:37:51

Od: "Ania" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszę. http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id
=433

hmm...ciekawe i to nawet bardzo... Chyba sie skusze bo wlasnie tego mi
trzeba.
Jak stosujesz ten zel? Chodzi mi czy codziennie czy raz na jakis czas, jak
skora jest juz bardzo "w potrzebie" ? Szybko sie zuzywa?

A uzywalas tez moze krem z tej serii?

http://www.najpiekniejsza.pl/pielegnacja/dermedic_hy
drain.html

Zaraz pedze do apteki ;)

Dzieki za odp
pozdrawiam :)

1. Data: 2005-05-09 10:44:39

Od: "Ania" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bez dwoch zdan polecam ci serie mleko i miod z oriflame.

Skusilabym sie ale jakos nie bardzo mam zaufanie i do avonu i do oriflame
:( Juz tyle pieknych plam i wypryskow musialam leczyc po tych dwoch firmach
ze wiecej na to nie pojde : / Mam poprostu bardzo wrazliwa cere, i bardzo
czesto niefajnie reaguje na rozne kremy (heh... swego czasu nawet jedna z
serii AA mnie superowo uczulila : / choc zawsze te kosmetyki byly dla mnie
"ratunkiem" )
Ale dzieki za odp!

1. Data: 2005-05-09 10:58:11

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 May 2005 12:37:51 +0200, in pl.rec.uroda "Ania"
<c...@p...pl> wrote in <d5nehr$ljh$1@pepin.polanet.pl>:

> [...]
>Jak stosujesz ten zel? Chodzi mi czy codziennie czy raz na jakis czas, jak
>skora jest juz bardzo "w potrzebie" ? Szybko sie zuzywa?

dla mnie to jest żel do zadań specjalnych - jak sobie przesuszę skórę.
na dzień, z racji braku jakichkolwiek filtrów UV, jest
niewystarczający, na noc na ogół też wolę coś konkretniejszego. ale
czasem czuję, że przesadziłam - np. po dniu na słońcu i wietrze, albo
po kuracji kwasami, i wtedy go używam. wydajność ciężko mi określić,
bo ja go sobie nie żałuję, ale tez uzywam tylko od czasu do czasu.

>A uzywalas tez moze krem z tej serii?
>
>http://www.najpiekniejsza.pl/pielegnacja/dermedic_h
ydrain.html

nie.

amg

1. Data: 2005-05-09 11:07:07

Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po kuracji kwasami, i wtedy go używam. wydajność ciężko mi określić,
> bo ja go sobie nie żałuję, ale tez uzywam tylko od czasu do czasu.

Miałam próbkę tego żelu, i dla mnie jest beznadziejny. Po wklepaniu w skórę
zostawiał taką lepką powłoczkę, bardzo nieprzyjemną. Nie zaryzykowałam
nałożenia na to makijażu.
Ja odradzam, ale wiadomo - dla każdego co innego dobre.
Kroofka

[wybielanie zebow] oceniam
powtórka dwustopniowego peelingu Avonu
[spam] Poszukiwana wizażystka/stylistka [Kraków]
Szukam makijazystki - Kozienice (okolice Warszawy)
kosmetyki Garniera maja subs toksyczne