supermarket a targ

1. Data: 2003-06-09 08:54:27

Temat: supermarket a targ
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dowiedzialam sie ostatnio, ze 90% mies spredawanych w super- i
hipermarketach nie spelnia wymaganych norm jakosci. W sobote udalo mi sie
kupic mieso w zwyklym sklepiku miesnym znajdujacym sie na pobliskim targu.
Nie ma porownania. Nie to samo mieso. Nawet nie bylo drozsze niz w
supermarkecie, ale ten karczek zmakowal zupelnie inaczej, nie mowiac o
kielbasie podwawelskiej, ktora nawet wygladem roznila sie znaczaco. Po
prostu bylo to swiezutkie. Postaram sie odtad tak kombinowac, zeby zawsze
miec mozliwosc kupic cos w tamtym sklepiku i obejsc sie bez supermarketu.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-09 09:00:58

Temat: Re: supermarket a targ
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka napisal(a):

> [...]
>miec mozliwosc kupic cos w tamtym sklepiku i obejsc sie bez supermarketu.

No wiec ja kupuje warzywa i owoce na pobliskim bazarze (przy Banacha).
W SM nie kupuje, bo oni sprzedaja towar okropnej jakosci. Ale do miesa
z bazarku zaufania nie mam - muchy lataja, kolesie z papierosem stoja
przy ladach....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-06-09 09:12:32

Od: "Kruszynka \(Wroclaw\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W SM nie kupuje, bo oni sprzedaja towar okropnej jakosci. Ale do miesa
> z bazarku zaufania nie mam - muchy lataja, kolesie z papierosem stoja

nie, nie, zle mnie zrozumiales. To jest zwyczajny sklep miesny, tylko
znajduje sie na terenie targu. Nie ma mowy o kupowaniu wsrod kurzu i much :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-09 09:17:21

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, nie, zle mnie zrozumiales. To jest zwyczajny sklep miesny, tylko
> znajduje sie na terenie targu. Nie ma mowy o kupowaniu wsrod kurzu i much
:)

No to poprosze o szczegoly - ktore targowisko, ktory sklep :-)))
pozdrawiam!
zbisa (tez Wroclaw)

1. Data: 2003-06-09 09:46:24

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> :)
>
> No to poprosze o szczegoly - ktore targowisko, ktory sklep :-)))
> pozdrawiam!

No na przykład targowisko na ul. Bacciarellego i ostatni sklep mięsny po
prawej stronie. Nawet z klimatyzacją, tylko zawsze sporo ludzi.

Ewa

1. Data: 2003-06-09 10:29:57

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> No to poprosze o szczegoly - ktore targowisko, ktory sklep :-)))

W moim przypadku to jest targ przy Komandorskiej, kolo Biedronki. A sklep...
kurcze, jak tu go opisac. To jest patrzac od strony Komandorskiej w trzecim
chyba rzedzie (albo drugim), takie bialy, zaraz z brzegu, to znaczy po
prawej (bo jest jeszcze po lewej). To nie jest jedyny miesny na tym
targowisku, ale do innych nie zagladalam. Miesko w lodowkach, duzy wybor,
mila i szybka obsluga (tylko babcie w kolejkach: pani tu nie stala!!!).
Mieli piekne schaby, ale akurat nie schabu szukalam. :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-09 10:36:05

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miec mozliwosc kupic cos w tamtym sklepiku i obejsc sie bez supermarketu.

Moja mama [Wrocław] kupuje od paru lat mięso na targu i to cały czas od
jednego człowieka. Jest zawsze świeże i smaczne, co ja mówię, po prostu
pyszne! Kolejki do niego są takie jak niemal podczas ustroju kartkowego,
przed świętami Wielkiejnocy sama stałam w mróz i deszcz (ze śniegiem) jakieś
1,5 godziny w kolejce po świeżą kiełbaskę krakowską i schabik (mniam), bo
stania było 40 minut, ale trzeba było jeszcze z godzinę prawie przyjść przed
otwarciem, żeby się w jakiejś pierwszej trzydziestce "załapać".
Śmiesznie to wygląda, jak do budy pana Maćka stoją takie horrendalne
kolejki, a 2 pozostałe budy na targu pustkami świecą...

Może ktoś zna taki targ w stolycy? Albo powie mi ktoś czy warto i gdzie na
Hali Marymonckiej / w budkach naokoło robić takie zakupy? W Warszawie
zaopatruję się w mięso w Leclercu na Bielanach, nie ma niczego innego w
pobliżu, a mięcho jest już pokrojone i popakowane w porcje, więc albo kupię
kilo schabu, albo nie będę jadła go wcale.

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

1. Data: 2003-06-09 11:33:09

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka (Wrocław) napisał:
> [...]
> mila i szybka obsluga (tylko babcie w kolejkach: pani tu nie stala!!!).
> Mieli piekne schaby, ale akurat nie schabu szukalam. :)

Kruszyna, wiem ze to dla Ciebie dalej ale ja czasem na Komandorska
chodze ;P ,przejdz sie na Jemiolowa. Tu jest kilka sklepikow miesnych
plus te budki z muchami, makabryczna ilosc owocow i warzyw oraz ciuchy.
Ostatnio sobie kupilam bawelniana koszulke, bordowa taka, milutka i w
ogole fajna za 6 zl. Ponadto jest targ staroci czesto, oprocz zuli
ktorzy sprzedaja wszystko co maja w domu na wino jest taka kobieta ktora
sprzedaje fajne rzeczy. Kiedys od niej kupilam mozdziez taki kuchenny za
5 zl.
I ceny mile zaskakuja :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-09 12:14:13

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Kruszyna, wiem ze to dla Ciebie dalej ale ja czasem na Komandorska
> chodze ;P ,przejdz sie na Jemiolowa.

[ciach zachecajacy opis Jemiolowej]
A to mnie zagielas. A gdziez to ta Jemiolowa, gdziez? :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-09 12:25:44

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No gdzie? A Grochowa kojarzysz? Idziesz Krucza do kosciola, przed
> kosciolem na skrzyzowaniu odbijasz w prawo (jak od poltegoru idziesz)
> przejdziesz 200 metrow i zaczyna sie plac od tej pani z fajnymi
> starociami, idziesz dalej przechodzisz obok zuli :] po prawej mijasz
> sklep miesny wlasnie, sklep z art. gosp. domowego oraz fryzjera, po
> prawej zaczynaja sie przedplacowe budki z ciuchami i warzywami a dalej
> kawalek za cukiernia zaczyna sie wielki plac.

A, to tam! Wiem gdzie! Nie wiedzialam, ze to Jemiolowa. Serdeczne dzieki :))
Nawet nie tak daleko :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "