surówka z czerwonej kapusty, pytanie

1. Data: 2003-09-30 10:47:09

Temat: surówka z czerwonej kapusty, pytanie
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiąc surówkę z czerwonej kapusty należy kapustę trochę obgotować po
poszatkowaniu czy raczej posolić? ( hmmm nie używamy raczej soli) Jakie sa
wasze doswiadczenia?
Magda

1. Data: 2003-09-30 12:41:08

Temat: Re: surówka z czerwonej kapusty, pytanie
Od: "Yenefer" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie to tak ze najpierw szatkuje a potem obgotowuje w osolonej wodzie az
bedzie taka by sie dalo ja pogryzc :). Potem tylko dodaje jablka, cebule,
gozdziki, oliwe, sok z cytryny, pieprz i jeszcze ew. sol. Nie wiem czy tak
powinno sie robic ale wychodzi calkiem niezla :) Pozdrawiam
Yenefer

1. Data: 2003-09-30 12:45:54

Od: "KasiaO" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robiąc surówkę z czerwonej kapusty należy kapustę trochę obgotować po
> poszatkowaniu czy raczej posolić?

ja obgotowuję, jest wtedy miętsza i delikatniejsza :)
Kasia

1. Data: 2003-09-30 14:02:32

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

O to mi właśnie chodziło, czyli jednak dobrze mi się wydawało, że się
powinno obgotować. Ja dodam jeszcze ogórki kiszone. ;-))

1. Data: 2003-09-30 14:03:26

Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robiąc surówkę z czerwonej kapusty należy kapustę trochę obgotować po
> poszatkowaniu czy raczej posolić? ( hmmm nie używamy raczej soli) Jakie sa
> wasze doswiadczenia?
> Magda

Lubię surówki z czerwonej kapusty,więc powiem Ci tak :)
każdy sposób dobry. Sparzana kapusta z jabłkiem to jedno niebo a surowa
(tylko raczej z takich młodszych,co by łyko nie stawało kołkiem :)) to inny
wymiar smaku. Dobra jest na przykład ścierana na grubej tarce z marchwią i
cebulą oraz majonezem.
Smacznego!

1. Data: 2003-09-30 14:16:52

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzmi dobrze musze wypróbować !!! Dziękuję. Właśnie spoglądam na główkę
kapuścianą, jeszcze nie wie co ją czeka....

"Artur Z" <a...@i...pl> wrote in message

> [...]
inny
> wymiar smaku. Dobra jest na przykład ścierana na grubej tarce z marchwią i

grecki przysmak
skoro tyle o jablkach...
kopytka
kasza gryczana z dynia
Angielsko-amerykanskie zestawienie produktow kulinarnych