surówki

1. Data: 2001-07-26 10:34:43

Temat: surówki
Od: Marzenka <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o parę przepisów na surówki do obiadu dla karmiącej mamy.
Surówki nie mogą zawierać kapustnych, strączkowych i alergizujących
takich jak cytrusy na przykład.
Wszelkiego rodzaju kombinacje sałaty, jabłek, buraków, marchewki już
mi obrzydły.
Może Wy macie jakieś sprawdzone smaczne przepisy na surówki?
Poratujcie błagam bo dochodzi do tego, ze jak widzę sałątę to mam
odruchy wymiotne.
--
======---> Marzenka i Qba (18.03.01)<---======
Jesli pedzisz bimber pamietaj:

1. Data: 2001-07-26 10:37:42

Temat: Re: surówki
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenka" <m...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może Wy macie jakieś sprawdzone smaczne przepisy na surówki?
> Poratujcie błagam bo dochodzi do tego, ze jak widzę sałątę to mam

Moze kombinacja ogorka malosolnego z pomidorkiem, oliwa i odrobina cebulki
lub szczypioru - Dzidzi nie zaszkodzisz i alergii nie nabawisz
(sztuk 2 wykarmilam to cos wiem;-)), albo mizeria, albo surowka z cykoria.
Ile m-cy ma Twoj Maluszek, bo to tez jest bardzo istotne, jesli wiecej
niz 6, to po troszku kapuste mozesz dodawac - Malec w ten sposob
przyzwyczaja sie do nowego i kolki nie powinien sie dorobic.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-07-26 19:24:34

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na takie pytania szybciej odpowidza na grupie pl.soc.dzieci jest tam sporo
matek karmiacych
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2001-07-27 09:22:34

Od: "AW" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Ja zajadałam się marchewką + jabłko skropioną cytryną i odrobiną śmietany.
Anka

agar
migdały
Help! Brokuly...