suszone kartofle

1. Data: 2005-04-12 13:27:43

Temat: suszone kartofle
Od: "toto d." <t...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis w sklepie widziałem suszone kartofle - 100g - 1,5 zeta. Po circa pół
godziny gotowania powstaje z tego 0,5 kg kartoszki.
Do czego to może służyć? No oprócz turystyki np. [Basiu Bajarko :-)]
rowerowej.

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-12 15:37:16

Temat: Re: suszone kartofle
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik toto d. napisał:
> [...]
> godziny gotowania powstaje z tego 0,5 kg kartoszki.
> Do czego to może służyć? No oprócz turystyki np. [Basiu Bajarko :-)]

Nie stosuje się :) Jesli poczuje się zapotrzebowanie na ziemniaki, będąc
na bicyklu, znacznie milej wykopać troszkę z pola i w ognisku uprażyć,
rozpalonym pod lasem na górce, z widokiem na rozświetlone miasto nisko i
w oddali.

A takie wiórki ziemniaczane z pudełka, potraktowane mlekiem (czy
czymś)wg przepisu i dające paćkę, to do kopytek czy innych kluch mogą
być użyte w kuchennym zaciszu. Chyba.
--
pa, BBjk

1. Data: 2005-04-12 17:13:10

Od: "toto dżdżownica" <i...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości news:d3gq07

> [...]
> na bicyklu, znacznie milej wykopać troszkę z pola i w ognisku uprażyć,
> rozpalonym pod lasem na górce, z widokiem na rozświetlone miasto nisko i
Ja tak tylko pod wpływem jakiejś relacji do podróżowania po Europie - jest
gdzieś taka strona w Internecie. Pisali tam o liczeniu kilogramów.
Jest też tam ciekawe zdjęcie wjazdu do "ROMA" niczym do podrzędnego
miasteczka.

> A takie wiórki ziemniaczane z pudełka, potraktowane mlekiem (czy
> czymś)wg przepisu i dające paćkę, to do kopytek czy innych kluch mogą
> być użyte w kuchennym zaciszu. Chyba.
Ano, ano - pamietam jakieś puree podawane w jakiejś całkiem znośnej kucharni
(znośnej w reszcie oferty). Tego się nie dawało jeść.
Dlatego zapytałem.
Cena niezbyt wysoka.
No czas gotowania już mocno energożerny.
Ale masa jakby skierowane ku cyklistom... :-)

Pozdrawiam serdecznie

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-12 17:38:41

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik toto dżdżownica napisał:

> Ja tak tylko pod wpływem jakiejś relacji do podróżowania po Europie - jest
> gdzieś taka strona w Internecie. Pisali tam o liczeniu kilogramów.

Tak, kilogramy są bardzo wazne, by ich było jak najmniej.
Ale w Europie nie ma sensu taszczyć żywności z Polski, tym bardziej,że
ceny sie wyrównują. Inaczej, kiedy się wybieramy do Azji :)

> No czas gotowania już mocno energożerny.
> Ale masa jakby skierowane ku cyklistom... :-)

Chyba lepszy banan, daje więcej energii, a gotować nie trzeba wcale.
--
pa, BBjk

1. Data: 2005-04-12 18:11:42

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie stosuje się :) Jesli poczuje się zapotrzebowanie na ziemniaki, będąc
> na bicyklu, znacznie milej wykopać troszkę z pola

znaczy, uprzednio pytając gospodarza, czy jak?

Margola, Której Teściowa Bardzo Nie Lubi, Żeby Sobie U Niej Bicyklisci
Ukopywali Bez Pytania

1. Data: 2005-04-12 18:12:34

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margola napisał:

> znaczy, uprzednio pytając gospodarza, czy jak?

Oczywiście, a myslałaś, że jak?
--
pa, BBjk

1. Data: 2005-04-12 18:14:01

Od: "toto dżdżownic" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości

> Margola, Której Teściowa Bardzo Nie Lubi, Żeby Sobie U Niej Bicyklisci
> Ukopywali Bez Pytania

Wsiowe są trudne.
"Kali ukraść krowę to dobrze, Kalemu ukraść krowę to grzech." - pisał
Sienkiewicz

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-12 18:18:08

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toto dżdżownic" <t...@t...pl>
> [...]

Bicyklisci

> Wsiowe są trudne.
> "Kali ukraść krowę to dobrze, Kalemu ukraść krowę to grzech." - pisał

Szczególnie nie kradnij w okolicach najdłuzszej wsi bo się zdziwisz kto
ci da po łbie.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---
Użytkownik "dzdzownica" <d...@x...pl> napisał w wiadomości
"Jestem wychowana w kulturze polskiej i do osób starszych jestem
nauczona odnosić się z naleznym szacunkiem."

1. Data: 2005-04-12 18:22:19

Od: "toto dżdżownic" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości >
> Szczególnie nie kradnij w okolicach najdłuzszej wsi bo się zdziwisz kto
> ci da po łbie.
Ja ta wiedział, ze ty wsiowy.

toto dżdzownica

1. Data: 2005-04-12 18:24:26

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, a myslałaś, że jak?

No miałam nadzieję, że tak. Teściowa pracuje w Insyytucie Ziemniaka i z pól
doświadczalnych co chwila ktoś sobie ukopuje, co niweczy nieraz wiele pracy.

Margola

miętus?
spazyc skorke z pomaranczy
Hej