świadectwo z czerwonym paskiem?

31. Data: 2006-06-13 23:35:17

Temat: Re: świadectwo z czerwonym paskiem?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"szmagda" <k...@w...pl> wrote in message
news:1150217072.862107.32520@c74g2000cwc.googlegroup
s.com...

> Naleczowianki nie maja ale z majonezem kieleckim nie moge sie zgodzic
> :-) ja kupuje..

nie, no ja tez. nawet majonez kielecki, tyle tylko, ze nie
w amerykanskim sklepie (tam ew pierogi moge kupic)
:)

iwon(k)a

32. Data: 2006-06-13 23:39:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie uważam, że powinni przejść szkoły artystyczne... ale jakieś zdolności
> manualne muszą mieć i temu nie zaprzeczysz.

i nikt tego nie sprawdza, i w ogole na to nie zwaza. nie trzeba do tego
jakichs wyjatkowych zdolnosci manulanych, przecietne wystarcza ;)

> A ponieważ ćwiczenia czynią
> mistrza, to kolejne ząbki to już dzieła sztuki.

nie. zajrzyj do siebie do paszczy, i zobacz jakie dziela sztuki masz
w zebach. "rzezbe" jesli juz to wspominasz wykonuje technik, w jamie ustnej
z wolnej reki rzezby srednio sie wykona.

>BTW ja za każdym razem od
> mojej aktualnej dentystki wychodzę z dziełem sztuki. Moja lekarka jest
> artystką.

aha....

> Być może masz rację, ale z drugiej strony są dzieciaki, które wyłącznie
> dzięki temu, że są właśnie takie przedmioty chodzą chętnie w te dni do
> szkoły, bo jest akurat ta jedna lekcja którą lubią...

chyba mnie zle zorumialas, ja nie chce zlikwidowac tych lekcji (pokaz
paluszkiem gdzie to wyczytalas), ja jeste za tym, zeby nie oceniac z tych
przedmiotow, a jesli juz, to zeby na srednia to nie wplywalo.

iwon(K)a

33. Data: 2006-06-14 06:36:46

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> wredne babsko .
>
> uparla sie faktycznie czy moze miala racje nie poprawiajac go ?
> p.

prawdę mówiąc to do końca nie wiem
wiem tyle że się starał
(niestety jest dysgrafikiem - i tylko bez komentarzy - naprawdę nie
udawanym i chodzi już półtorej roku na terapię która przyniosła efekty z
dysortografii bardzo dobre a niestety z dysgrafii małe:()
i może jego prace nie są górnego lotu tzn nie ma jakiś zdolności
plastycznych (ale za te to rozumiem że szóstka się należy)
a pani powinna chyba jego starania dostrzec
a średnia z przedmiotu mu wychodziła 4,5
więc można było w tę lub w tamtą
a jeszcze też dowiedziałam się że ocena końcowa nie jest liczona ze
średniej...
nie będę mówić że wredne babsko
ale odrobina złej woli po prostu...:o(
trudno w nstępnym roku syn spróbuje znowu powalczyć o to wyróżnienie
może się uda w piątej klasie
pozdrawiam
anka

34. Data: 2006-06-14 06:38:23

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@b...pl> napisał
|Sabina na
| świadectwie będzie miała 6 szóstek, z czego do średniej będzie się liczyło
5
| (sztuk),

czyli z religiii szóstka ? :)

--
Kasia + 5 letnia Weronika ( mnie to jeszcze nie dotyczy ;D )
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

35. Data: 2006-06-14 06:40:12

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jak zalezy na średniej to sie uczciwie cały rok pracuje na nią.
> Mnie jakoś zawsze odrzucały, nawet na studiach takei łazęgi chodzące za
> wykładowcami i trujące tyłek, ze chca dostac lepsza ocene i co mają
> zrobić.
> Takie upadlanie się jak dla mnie. No nie lubię się prosić o łaskę, i już.
> --
rzecz nie w tym
jeśli na zebraniu pod koniec roku nauczyciel mówi że synowi wypada między 4
a 5
to ja rozumiem i syn też że on ma się postarać i coś tam jeszcze zrobić na
te 5
nie widzę tego jako chodzenia nauczycielowi za d...
to nauczyciel wychodzi jakby z propozycją - możesz dostać lepsza ocenę, ale
musisz : ...(zrobić pracę dodatkową , poprawić jakąś kartkówkę czy
sprawdzian który ci źle poszedł itp)
pozdr
anka

36. Data: 2006-06-14 06:40:53

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał
| trudno w nstępnym roku syn spróbuje znowu powalczyć o to wyróżnienie
| może się uda w piątej klasie

a czy to świadectwo z paskiem jest naprawdę takie istotne ? I bardziej dla
ciebie czy dla syna ?

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

37. Data: 2006-06-14 06:45:23

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na ocenę to się cały rok pracuje.
> --
zgodzę się z tym
ale jeśli nauczyciele z kilku przedmiotów mówią na zebraniu końcowym
(poprzez usta wychowawcy)
że dziecku wypada pomiędzy 4 a 5
to dziecię jest jakby zobligowane do tzw poprawienia się na te 5
musi dać z siebie coś żeby nauczyciel stwierdził że jednak 5 mu postawi
pani z palstyki tak zrobiła
syn zrobił dodatkowe prace
naprawdę się starał i spędził na tym dużo czasu
jak zaniósł pani mówi że postawi mu za pracę jedynie 4 bo niepotrzebne tło
było
ja pani nie oceniam
ale zabrakło jej dobrej woli...
anka

38. Data: 2006-06-14 08:37:46

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> musisz : ...(zrobić pracę dodatkową , poprawić jakąś kartkówkę czy

No i czego zażyczyła sobie pani od plastyki i jak ma się to do tego, co syn
zrobił?

39. Data: 2006-06-14 08:47:19

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawdę się starał i spędził na tym dużo czasu
> jak zaniósł pani mówi że postawi mu za pracę jedynie 4 bo niepotrzebne tło

A może po prostu synowi zabrakło tego "czegoś"? Nie każdy jest uzdolniony
artystycznie i nie każdemu trzeba wpierać, że tę piątkę musi koniecznie
mieć. A pani nie za każdą pracę musi postawić piątkę tylko dlatego, że praca
została przyniesiona... Skoro wiesz, że syn z przedmiotami wymagającymi
zdolności manualnych ma prawo mieć problemy, to mu po prostu odpuść. W końcu
nie ten pasek za wszelką cenę jest najważniejszy...

Agnieszka

40. Data: 2006-06-14 08:48:56

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i nikt tego nie sprawdza, i w ogóle na to nie zważa.

No i dlatego są bardzo dobrzy, dobrzy, słabi i źli dentyści...

> nie trzeba do tego
> jakichś wyjątkowych zdolnosci manulanych, przecietne wystarcza ;)

Czyżbyś miał zaniżoną samoocenę? ;-)

> chyba mnie zle zorumialas, ja nie chce zlikwidowac tych lekcji (pokaz
> paluszkiem gdzie to wyczytalas), ja jeste za tym, zeby nie oceniac z tych
> przedmiotow, a jesli juz, to zeby na srednia to nie wplywalo.

Zasadniczo, to bardziej chciałam uzupełnić Twoją wypowiedź niż polemizować.
Może źle to ujęłam - taki nawyk do kontrowania wypowiedzi przedpiścy.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Psycholog dzieciecy
ubezpieczenie małego podróżnika
Sliczne dresiki Disneya dla dziewczynek i chlopcow
przedszkolaki na wycieczce autokarowej ?
Pieniązki na kolonie