Kobieta płacze nad ciastem

11. Data: 2006-12-23 15:07:17

Temat: Re: szlag tarfił buraki
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisał(a):

> Bo chleb i buraki wystawały nad powierzchnię. Wszystko powinno być przykryte
> i dociśnięte, a ścianki słoja nad barszczem czyste i suche - nie będzie
> miało co pleśnieć.
A, no wystawało, przepis mam z mniammniam, a tam ani słowa na ten temat
nie było;-(Nie mam zreszta czym docisnac dokładnie w garnku, a czy Wy
dociazacie?Przyda mi sie info na przyszły r ok

--

Gosia

12. Data: 2006-12-23 15:07:19

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Sprawdze, bo mąż miał go upłynnic, a jak jeszcze jest, to co?Boję sie
> troche tej plesni

nie bój nic. Spróbuj, jak w smaku dobre, to ok.

--
pa, BBjk

13. Data: 2006-12-23 15:09:34

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):

> nie bój nic. Spróbuj, jak w smaku dobre, to ok.
Jezuuuu, mam z ta plesnia zjeśc???Ja mam małe dzieci. Ide próbowac, bo
okazało się,z e stoi na tarasie jeszcze

--

Gosia

14. Data: 2006-12-23 15:33:26

Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> A, no wystawało, przepis mam z mniammniam, a tam ani słowa na ten temat
> nie było;-(Nie mam zreszta czym docisnac dokładnie w garnku, a czy Wy
> dociazacie?Przyda mi sie info na przyszły r ok

Dociążamy a jakże!
Ja robię to w takim wiaderku i wkładam tam talerz ciut tylko
mniejszy średnią od wiaderka, na talerzu stawiam słoik
napełniony wodą i zakręcony...

15. Data: 2006-12-23 15:39:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
http://panslavista.bloog.pl
"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Sprawdze, bo mąż miał go upłynnic, a jak jeszcze jest, to co?Boję sie
> troche tej plesni

Ulepszacz z chleba - nie samymi drożdżami człowiek pączkuje... :-P)))

16. Data: 2006-12-23 15:40:01

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> A, no wystawało, przepis mam z mniammniam, a tam ani słowa na ten
> temat nie było;-(Nie mam zreszta czym docisnac dokładnie w garnku, a
> czy Wy dociazacie?Przyda mi sie info na przyszły r ok
===
Ja mam nawet specjalny kamień do przyciskania i dobrze dopasowane kółko, aby
farfocle nie wypływły.

waldek
===

17. Data: 2006-12-23 16:04:36

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maggie napisał(a):

> Dociążamy a jakże!
> Ja robię to w takim wiaderku i wkładam tam talerz ciut tylko mniejszy
> średnią od wiaderka, na talerzu stawiam słoik napełniony wodą i
> zakręcony...
No, cóz za głupotę się płaci. W przyszłym roku zrobię z dociążeniem

--

Gosia

18. Data: 2006-12-23 16:06:06

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Jezuuuu, mam z ta plesnia zjeśc???Ja mam małe dzieci. Ide próbowac, bo
> okazało się,z e stoi na tarasie jeszcze

nie zjadaj pleśni! :)wywal ją.
Spróbuj barszczyku spod. Nic Ci się nei stanie, ani dzieciom, jak
spróbujesz odrobinę.

--
pa, BBjk

19. Data: 2006-12-23 16:06:07

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisał(a):

> Ja mam nawet specjalny kamień do przyciskania i dobrze dopasowane kółko, aby
> farfocle nie wypływły.

Z kamieniem, to nie problem, ale z kółkiem idealnie dopasowanym, to juz
bedzie;-(No nic, mam cały rok

--

Gosia

20. Data: 2006-12-23 16:08:03

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):

> nie zjadaj pleśni! :)wywal ją.
> Spróbuj barszczyku spod. Nic Ci się nei stanie, ani dzieciom, jak
> spróbujesz odrobinę.
Smak taki ziemny, jednak wywalę. Wspomogę sie Krokusem;-(
--

Gosia

szukam
nadzienie serowe - pomocy! :-)