Re: szlifirka - pytanie do znajacych sie lub uzywajacych

Data: 2008-01-30 15:54:42
Temat: Re: szlifirka - pytanie do znajacych sie lub uzywajacych
Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

Użytkownik "Wojtek Mantewka" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
news:fno51f$75f$1@mx1.internetia.pl...

> możesz też spróbować szlifierką rotacyjną z ruchem krzywoliniowym np taki
> bosch
> http://allegro.pl/item298889670_skil_szlifierka_pole
rka_7450_nowosc_firmy_bosch.html
> (nie mam nic wspólnego z boszem ani sprzedawcą - chodzi o koncepcję)

znalazłem jeszcze takie coś:

http://allegro.pl/item305350933_szlifierka_mimosrodo
wa_270w_skil_bosch_filtr.html

tańsza od tej pierwszej, większy (minimalnie) skok/oscylacja, i większa prędkość
ruchu oscylacyjnego.

taka też będzie dobrym urządzeniem do wspomnianego zastosowania?