szparagi+makaron?

1. Data: 2002-05-13 13:14:06

Temat: Re: szparagi+makaron?
Od: czarek <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aboeal$rad$...@s...man.poznan.pl, Jader at j...@w...pl
wrote on 13-05-2002 15:15:

> Ktoś zna przepis na spagetti ze szparagami? Wydaje mi się, że gdzies coś
> takiego widziałem, ale nie wiem.
>
> Jader

Nic prostszegoi do typowego sosu bianko czyli smietana plus zoltka dodajesz
ugotowane szparagi
Tyle
Czarek

1. Data: 2002-05-13 13:15:58

Temat: szparagi+makaron?
Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-13 13:33:09

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Nic prostszegoi do typowego sosu bianko czyli smietana plus zoltka dodajesz
> ugotowane szparagi

można by też spróbować sałatkę wg przepisu jaki podałem parę dni temu,
do tego trochę świeżego parmezanu i spaghetti. Wirtualnie mi już
smakuje.

Waldek

1. Data: 2002-05-17 13:29:16

Od: "Mac66" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Albo :
Gruby makaron grecki + rozgnieciony czosnek + bazylia + oliwa z oliwek a
obok szparagi z wody posolonej posłodzonej z mlekiem. Mniam !

Kupiłem 3 kg mąki żytniej typ 720 i chcę zrobić klasyczny chleb.
Quich
A mi sie nie udaje :(
Gotowanie na parze
tradycyjna HINDUSKA kuchnia