Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)

Data: 2017-08-21 20:59:59
Temat: Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Tworzysz. Te 24 h jazdy to nie wiem skąd wzięte.

To ile? 12? I po 12 godzinach słaniał się na nogach?

> Chyba jednak "wiecie" niezbyt "dokładnie".
> Już prawie 20 lat nawet nie przechodziłam obok szkoły. Nawet okres
> ferii i wakacji rozpoznaję przypadkowo, ze sporym opóźnieniem - po
> braku dzieciaków z tornistrami na ulicach.

Nie bede ukrywał ze mi ulzyło.

> Ależ jeżdżą. Wszyscy jeździmy - wymieniając się w pilnowaniu, bo mamy
> firmy rodzinne. Nikt nam na styropianie w firmach nie śpi :->

Ale jaja
Nie masz pracowników ,ale masz pracownika co ci pilnuje firme w czasie
urlopu.
Smiesznie ale skoro to w waszym przypadku działa to spoko.
Niemniej trudno mowic, ze to jakas recepta na biznes czy tym bardziej jakis
uznany model zarzadzania czyms wiekszym niz samozatrudnienie.

> No...

[ciach xlkowe bzdety]

> Czyli - rozumie czy nie?

Musisz go znaleźc i zapytac

> Bo to WIDAĆ.

Rozumiem, ze masz dokładnie takie przeswiadczenie.

> Skąd te nerwy?
> Czyżbym trafiła?

Oczywiscie, jak zwykle, jak kulą w płot.
To nie nerwy, to dosadnosc.

> Raczej Tobie. Ale mimo to nie życzę, byś się dowiedział, co to
> bezsenność ze stresu.

Pewnie jakbym zaczał prowadzic firme według Twojego modelu biznesowego to
bym sie szybko dowiedział.

>>> http://www.gazetalubuska.pl/strefa-biznesu/wiadomosc
i/z-regionu/a/prz
06652/

> Prawie 40 lat w sumie. Jeśli chodzi o mnie.

Wypowiadasz sie na temat pracowników i o TYM nie masz zielonego pojecia bo
nigdy nie zarzadzałas zadnym zespolem ludzi.

> Ty na pewno wiesz, co to ZYSK?

:)
Trzymaj sie cieplutko.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"