Re: szukam dobrego internisty z wwy

From: "Xena" <t...@l...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: szukam dobrego internisty z wwy
Date: Sun, 29 Dec 2002 01:38:51 +0100

Osoba znana wszem i wobec jako Egghead zamieszkała pod adresem
<E...@w...pl>
w artykule <news:Xns92F39554B1F1972@193.219.28.2> napisała w ten deseń:

> "Xena" <t...@l...com.pl> wystukał
> (news:aul721$3mr$1@news.tpi.pl):

> Niezupelnie - wez np. nowy NZOZ na Pilczycach we Wroclawiu - jest
> umowa z Kasa i za to masz standardowe warunki+przynosisz wszytskie
> badania, wlacznie z obrazowymi ze soba. Warunki ponadstandardowe (np.
> Internet w sali chorych) = doplata. W SPZOZ to wszystko masz robione
> na miejscu (z problemami lub bez - kwestia kondycji finansowej).
> Doplaty nie mozesz wniesc, np. do jedynki, bo mINISTERSTWO nie
> ustalilo chociazby koszyka uslug i tak naprawde nie jest jasne, co
> [...]

A stawki w tych placówkach sa takie same? Chodzi mi o stawki w
kontrakcie z właściwa Kasą Chorych.
Większośc kas podaje swojhe stawki na stonach internetowych więc łatwo
można sprawdzić a ja nie wiem jakiej to dotyczy konkretnie usługi, więc
proponuję, żebys sprawdził TYy i o wynikach poinformował nas.
--
Pozdrówka
Tatiana