szukam przepisu na słone ciasteczka

11. Data: 2008-12-05 12:45:25

Temat: Re: szukam przepisu na słone ciasteczka
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Gru, 08:04, "Barbara K." wrote:
> Poszukam przepisu i wypróbuję. Dzięki.

Wiesz, natchnęłaś mnie :)
Zrobię z tego kupnego ciasta francuskiego, posypię solą, kminkiem i
czarnużką.

--
Pozdrawiam :)
JM

12. Data: 2008-12-10 16:10:32

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Gru, 13:45, JaMyszka <f...@g...com> wrote:
> [...]
> Wiesz, natchnęłaś mnie :)
> Zrobię z tego kupnego ciasta francuskiego, posypię solą, kminkiem i
> czarnużką.

Zrobiłam :)
Z wierzchu spryskałam wodą i posypałam ziołami. Prócz tych
wymienionych, jeszcze czarną gorczycę i płatki migdałów.
20 min się piekły i równie tyle stały na stole.
;)

13. Data: 2008-12-10 21:34:45

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. pisze:
> Macie jakiś sprawdzony przepis na słone ciasteczka np. z kminkiem? Szukam,
> ale nie trafiłam na nic ciekawego.

150g masła
180g tartego sera
1/2 szklanki smietany
1/2 lyzeczki soli
1 lyzeczka slodkiej papryki
1/2 lyzeczki proszku do pieczenia
250g maki

Wszystkie skladniki zagniesc, wstawic na 2 godziny do lodowki,
rozwalkowac na ok. 5mm, wykrawac dowolne ksztalty (ja najczesciej robie
,,paluszki'' dlugosci ok. 20cm i szerokosci 1cm), posmarowac rozmaconym
jajkiem i posypac czym chcesz, np. kminkiem, gruba sola, sezamem,
orzechami, migdalami.

Uwaga. Nie przejmowac sie mala iloscia, bardzo syte :)

th

PYCHOTKA
Zakwas buraczany
Jak przyrzadzic czosnek zeby nie palilo