szukam żony

1. Data: 2003-07-22 07:59:53

Temat: szukam żony
Od: "Macius The Great" <Maciej.Krych(usun to )@telekomunikacja.pl> szukaj wiadomości tego autora

... ktora dobrze gotuje :)
Chyba dobrze trafilem co ? :)

a tak powaznie to czy ktos z was wie jak chinczycy robia zupki np taka
slodko kwasna aalbo won-ton
czasem tez do misa podawany jest sosik (nie ten gesty czerwony) cos w
rodzaju zalewy bardziej, o nieokreslonym skamu kwasno czosnkowo z
plywajacami kawalkami warzywek ...

uwielbiam to ...

nie chodze do chinskich od kiedy pani podala mi kurczaka z piorami ... ale
kurcze lubie ta kuchnie

pozdrawiam
MK

1. Data: 2003-07-22 13:13:58

Temat: Re: szukam żony
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak powaznie to czy ktos z was wie jak chinczycy robia zupki np taka
> slodko kwasna aalbo won-ton

http://www.kuchniachinska.pl/main/przepisy.htm#zupy

btw. google twoim przyjacielem :)))
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-23 05:49:47

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał:
> btw. google twoim przyjacielem :)))

Ale on by wolal przyjaciolke... ;-))

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-23 06:36:23

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Ale on by wolal przyjaciolke... ;-))
>
> Pozdrawiam
> Lilla

To zostaje mu altavista ;)

pozdrawiam
Mor.

1. Data: 2003-07-24 18:37:30

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macius The Great" <Maciej.Krych(usun to )@telekomunikacja.pl>
napisał w wiadomości news:bfiquh$kca$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

> czasem tez do misa podawany jest sosik (nie ten gesty czerwony) cos w
> rodzaju zalewy bardziej, o nieokreslonym skamu kwasno czosnkowo z

Cytrynowo - czosnkowy sos do maczania:

1/4 kubka soku z cytryny
2 lyzki sosu rybnego
1 lyzka cukru
2 male swieze czerwone chili drobno posiekane
3 zabki czosnku

Mieszac w misce skladniki sosu az cukier sie rozpusci. Mozna dodac kostke
rosolowa i pokrojona na drobne kawaleczki skorke z cytryny - lepiej smakuje.
Polecam Ci ksiazke: Dania z Ryb i Owocow Morza. Jest tam duzo potraw z
chinskiej kuchni (japonskiej tez sie znajdzie kilka)

Pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-07-25 08:42:20

Od: "Macius The Great" <Maciej.Krych(usun to )@telekomunikacja.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Polecam Ci ksiazke: Dania z Ryb i Owocow Morza. Jest tam duzo potraw z
> chinskiej kuchni (japonskiej tez sie znajdzie kilka)

hahaha
na moja zone ty Ty sie juz chyba nia nadajesz ;) ale przepis wezme pod uwage
:)

pozdawiam

MK

1. Data: 2003-07-25 08:44:18

Od: "Macius The Great" <Maciej.Krych(usun to )@telekomunikacja.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morrigan" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> To zostaje mu altavista ;)
>
> pozdrawiam
> Mor.

gogle goglami altavista altavista a mi chodzi o podyskutowanie z
kucharzami/arkami magikami a nie z bezduszna przegladarka :)

pozdrawiam
MK

1. Data: 2003-07-25 12:51:53

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hahaha
> na moja zone ty Ty sie juz chyba nia nadajesz ;) ale przepis wezme pod
> [...]

I uwierz, ze za nic w swiecie nie chciala bym nia byc. Chcialam byc po
prostu mila bo dysponuje przepisem ktorego szukales ale
widać nawet bycie milym w stosunku do Ciebie to pomylka.

Pozdrawiam

Izis_

1. Data: 2003-07-25 13:13:20

Od: "Macius The Great" <Maciej.Krych(usun to )@telekomunikacja.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prostu mila bo dysponuje przepisem ktorego szukales ale
> widać nawet bycie milym w stosunku do Ciebie to pomylka.

tak tak wiem
to nie jest potrzebne tym bardziej na frum publicznym
a smieje sie bo ta ksiazke sam Ci dalem i mam jej egzemplarz w domu
pomylka jest odbieranie mnie w taki sposob - dobrowolnie zbralas glos w tym
watku. - chyba nie po to zeby wojowac od nowa.

1. Data: 2003-07-25 14:55:35

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:bfracg$5hb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
tym
> watku. - chyba nie po to zeby wojowac od nowa.

Bynajmniej. Żeby podac przepis ktorego szukasz. A jak masz egzemplarz to
dobrze poszukaj bo tam jest mnostwo przepisow, ktore szukasz. Zycze
smacznego i EOT.

Pozdrawiam
Izis_

Pragnienie ratunku ?