Re: szybka akcja z lodowka - brac czy nie brac?

From: "ika" <i...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: szybka akcja z lodowka - brac czy nie brac?
Date: Mon, 12 Dec 2005 16:27:46 +0100

Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
news:dnd2eu$8m1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Samsung RL39WBSW
> http://www.hoopla.pl/product_info.php/cPath/109_102/
products_id/6180
> Duze bydle, w internecie prawie wszedzie (gdzie ceny sa sensowne)
> "asortyment wyczerpany" "brak" itp. Ale w pewnym sklepie w mojej wiosce
> stoi taka skrzynka, co prawda ~2000zl, ale moze uda sie stargowac do ceny
> internetowej.
> Jesli uda sie, to jutro/w poniedzialek kupie - czy macie jakies
> uwagi/rady? Moze zdarzy mi ktos wybic z glowy jesli robie duzy blad ;)

Mam taka od ponad dwoch lat.
Dziala jak dotad bez zarzutu, pojemnik na napoje swietna sprawa - my uzywamy
tylko wody.
Kostkarka rzeczywiscie wymaga napelniania samemu woda, ale kostki wypadaja
bezproblemowo :)
Jedyna jej wada to ze wg mnie fakt, ze jest dosyc glosna, ale moze to wina
kuchni "otwartej" na pokoj ;-) W sumie w obecnym mieszkaniu nie mialam innej
wiec nie mam porownania

pozdrawiam
ika