szybkie upijanie sie

1. Data: 2002-10-05 18:46:08

Temat: szybkie upijanie sie
Od: "J" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego upijam sie szybko?
Po jednym piwie juz placze mi sie jezyk. Nigdy tak nie bylo!! Mam czasem
klopoty z utrzymaniem rownowagi

2. Data: 2002-10-05 19:55:11

Temat: Re: szybkie upijanie sie
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie pij, masz problem. Piwsko okropne, urggghhh, bleeee jak to mozna pic?

--

WiseMan
w...@N...SPAM.wp.pl

3. Data: 2002-10-05 20:27:56

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
> To nie pij, masz problem. Piwsko okropne, urggghhh, bleeee jak to mozna
pic?

ughhh... ale mi sie przypomnialo:

Sklepik w bardzo malej miejscowosci... przed sklepem dwu miejscowych żuli
siedzi i popija wino marki Chateau de Jabol, rocznik bieżący... nagle -
przed sklepem zatrzymuje sie elegancki samochod.. wysiada para, wchodza do
sklepu, za chwile wychodza, kazde z butelka wody mineralnej, otwieraja,
zaczynaja pic...
Żul do żula:
- Patrz, wode pija !!
- Nooo.. jak zwierzeta....

pozdrawiam sobotnio !!

Adam

4. Data: 2002-10-05 21:08:21

Od: "Don" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik J <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:annc19$q8v$...@n...tpi.pl...
> dlaczego upijam sie szybko?
> Po jednym piwie juz placze mi sie jezyk. Nigdy tak nie bylo!! Mam czasem
> klopoty z utrzymaniem rownowagi

No to rzeczywiscie masz slaba glowke, jak kobieta.
Moze to tylko chwilowa niedyspozycja?
Poobserwuj siebie i zobacz jak to dalej bedzie wygladac.

Don
- - -

5. Data: 2002-10-05 21:20:16

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> dlaczego upijam sie szybko?
> Po jednym piwie juz placze mi sie jezyk. Nigdy tak nie bylo!! Mam czasem
> klopoty z utrzymaniem rownowagi
>

> czytalem niedawno ze znaczna czesc Rosjam ma tak zwany gen syberyjski,
ktory sprawia ze moga wypic wicej (duzo, bardzo duzo alkoholu) i ich nie
zwala z nog ale za to sa mniej odporni na choroby alkoholowe typu marskosc
watroby itp.. nie wspominajac juz o zwyklym uzaleznieniu. Z tego tez powodu
1/3 zgonow spowodowana jest alkoholem. ciesz sie wiec z tego co jest, masz
dobra watrobe
pozdrawiam
WT

6. Data: 2002-10-05 21:29:30

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego upijam sie szybko?
> Po jednym piwie juz placze mi sie jezyk. Nigdy tak nie bylo!! Mam czasem
> klopoty z utrzymaniem rownowagi

Bo widzisz, lepiej pic dla przyjemnosci.

7. Data: 2002-10-06 08:35:40

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ehehehe, dobre ;)))

--

WiseMan
w...@N...SPAM.wp.pl

8. Data: 2002-10-06 13:15:10

Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 5 Oct 2002 20:46:08 +0200
is the real date, "J" <r...@p...onet.pl> has written something
quite wise. But he wasn`t the one.

>dlaczego upijam sie szybko?
>Po jednym piwie juz placze mi sie jezyk. Nigdy tak nie bylo!! Mam czasem
>klopoty z utrzymaniem rownowagi

Ty sie nie martw, ty sie ciesz! Nie kazdy ma taki tani nalog... :-))

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

mailto:m...@p...onet.pl.
ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

9. Data: 2002-10-06 16:29:41

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego upijam sie szybko?
> Po jednym piwie juz placze mi sie jezyk. Nigdy tak nie bylo!! Mam czasem
> klopoty z utrzymaniem rownowagi

Moze oslabiony organizm? Jestes na diecie? Trenujesz? Pracujesz ciezko?

--
Melon - grandmaster of sweat, pain and suffering himself.

10. Data: 2002-10-06 16:31:47

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piwsko okropne, urggghhh, bleeee jak to mozna pic?

Dobre piwo nie jest zle, a jesli jeszcze z umiarem i nie za czesto to
zdrowe.

--
Melon - grandmaster of sweat, pain and suffering himself.

Prosba do ginekologa
NIskie cisnienie
Dlaczego jeden ulozy kostke Rubika a drugi nie?
katar... :-(
RSI zespół cieśni nadgarstka