szybkowar kombiwar parowar ...

1. Data: 2008-08-30 17:08:11

Temat: szybkowar kombiwar parowar ...
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym zapytać, czy ktoś z Was posiada więcej niż jedno z takich
urządzeń (szybkowar/ kombiwar/ parowar/ brow... :) termomix/ ...), i może
powiedzieć, które dla niego osbiście najbardziej zmienia świat (i jakich
aspektw to zasługa głównie)

dzięki

acha i jakby ktoś mógł polecić konkretny model ze zwględu na jego ergonomię/
jakość wykonania/ pobór mocy/ i wszystko co ważne - to miło

bardzo mnie dziwi widok tych plastikowych parowarów - wygląda jakby straty
ciepła były makabryczne, ale może się mylę?

acha no i smak ziemniaków (czy czego innego) z szybkowaru a z parowaru -
jaka jest różnica i na czego korzyść? Obstawiam ,że z parowaru powinny być
lepsze.... (jak się soli ziemniaki w parowarze?)

2. Data: 2008-08-31 18:01:44

Temat: Re: szybkowar kombiwar parowar ...
Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Aug 2008 19:08:11 +0200, yapann napisał(a):

> acha no i smak ziemniaków (czy czego innego) z szybkowaru a z parowaru -
> jaka jest różnica i na czego korzyść? Obstawiam ,że z parowaru powinny być
> lepsze.... (jak się soli ziemniaki w parowarze?)

Nie będę się wypowiadał na temat różnicy smaków ziemniaków z parowaru i z
szybkowaru (bo takie z szybkowaru jadłem raz, ze 12 lat temu i chyba
smakowały normalnie), ale co do solenia... Plan jest taki, że produktów do
szybkowaru się nie soli, natomiast z praktyki wiem, że można je solić po
ugotowaniu. Można też dodawać do wody jakieś zioła dla wzbogacenia smaku.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

3. Data: 2008-08-31 18:58:52

Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szybkowar zminił moje gotowanie w przyjemnośc rosół wołowy w 30 minut , soso
wołowy z żylastej wołowiny w 49 minut , gołąbki migiem ogólnie wszystko
przyspieszyło i to duzo
Pozdrawiam JULIUSZ

4. Data: 2008-08-31 19:00:50

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Als" <1...@1...pl> napisał w wiadomości

> Plan jest taki, że produktów do
> szybkowaru się nie soli

ze względu na produkty, czy na szybkowar? :>

5. Data: 2008-09-01 09:25:42

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Aug 2008 21:00:50 +0200, yapann napisał(a):

> Użytkownik "Als" <1...@1...pl> napisał w wiadomości

> ze względu na produkty, czy na szybkowar? :>

Sorki, co innego miałem na myśli, co innego napisałem - nie soli się
produktów do parowaru oczywiście.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

Ostrzeżenie przed mąką z młynu Jaczkowice!
Oświetlenie kuchni a mięcho.
Mąka pełnoziarnista pszenna
SOSY 1
Rolada z perliczki