[szycie] Diana?

11. Data: 2005-07-28 06:35:29

Temat: Re: [szycie] Diana?
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam niejasne wrazenie ze zniknela ze sklepow Diana z wykrojami do szycia.
> Czy to tylko ja nie trafiam, czy problem jest szerszy? Od kwietnia nie
> moge nigdzie dostac nowego numeru.

Sprawdziłam w ostatniej Dianie, przy informacji o prenumeracie jest
napisane, że wychodzą 4 numery na rok. Przy bliższym zapoznaniu się z gazetą
( o rety, ale fajne ciuchy miałam poszyć na lato ;P) znalazłam, że kolejny
numer ukaże się 25 sierpnia.

Kasia

12. Data: 2005-07-28 07:56:07

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> [...]
>( o rety, ale fajne ciuchy miałam poszyć na lato ;P) znalazłam, że kolejny

Dzieki za info. Ja co prawda w miedzyczasie bylam w domu, ale jakos mi
to umknelo w ogolnym rozgardiaszu. :-)
Ale z roznych zrodel netowych zdazylam sie zorientowac, ze jednak nie
mam jednego numeru tegorocznego, bo 4/2004 wzielam za jakis/2005 -
pewnie nastawialam sie na kupno na ktoryms Dworcu i wyglada na to, ze
sie rozczarowalam :-/ No trudno, moze jeszcze gdzies znajde.
IMO w Dianie sa fajniejsze modele niz w Burdzie [w Burdzie nie moge sie
doczekac NORMALNYCH spodni z "dzinsowa" gora, wszystko bez kieszeni, z
karczkami i zwezanymi nogawkami - ble!], tylko opis szycia do bani. Ale
od czego ma sie ksiazke burdy, hehehe ;-))

Pozdr,

--
Uka P.

13. Data: 2005-07-28 19:17:26

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl (Kot) napisał(a):

> A oto, co o tym wszystkim mysli sama dzidzia:
>
> nnnj l.... ivhhkkkkkkkkbbbbbbbblbukbcdc xe g xzz
> tvfyuuuuuttttttttttttttttbg5b5g65r764ddddddd54d4zsss
ssaAAAaaaa z
> veeeeeeeeee6vfxcccxc

Wygadana ta Twoja cora :) Jak 5b5g65r764 brzmi? hihi

> Kot, co wlasnie skonczyl torbe do kamery szyc, i bierze sie za kostium
> kapielowy

Ten kapielowy to z czego szyjesz?

14. Data: 2005-07-28 19:25:10

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

ssssaAAAaaaa z

>Wygadana ta Twoja cora :) Jak 5b5g65r764 brzmi? hihi

Nie potrafie tego porzadnie wymowic, bo w tym celu nalezy wlozyc cala
piesc do paszczy, a misie nie miesci ;))

>Ten kapielowy to z czego szyjesz?

Kupilam kawal elastycznej szmaty, bardzo elastycznej, kostium wychodzil
z tego OBRZYDLIWIE i zrezygnowalam z zalem... Dzis latalam z poplichem w
oczach, zeby kupic jakis kostium, bo w koncu w niedziele jedziemy na
wakacje, costam znalazlam... Tez wyglada na mnie okropnie, ale tym razem
to nie wina kostiumu :////

Kot

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

[Inne] prosba o recenzje książki
[xxx] prośba
Nici do dzinsu? (Poznań)