Re: [szycie] Diana?

From: "Uka P." <u...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [szycie] Diana?
Date: Thu, 28 Jul 2005 09:56:07 +0200

KasiaA wrote:

>Sprawdziłam w ostatniej Dianie, przy informacji o prenumeracie jest
>napisane, że wychodzą 4 numery na rok. Przy bliższym zapoznaniu się z gazetą
>( o rety, ale fajne ciuchy miałam poszyć na lato ;P) znalazłam, że kolejny
>numer ukaże się 25 sierpnia.

Dzieki za info. Ja co prawda w miedzyczasie bylam w domu, ale jakos mi
to umknelo w ogolnym rozgardiaszu. :-)
Ale z roznych zrodel netowych zdazylam sie zorientowac, ze jednak nie
mam jednego numeru tegorocznego, bo 4/2004 wzielam za jakis/2005 -
pewnie nastawialam sie na kupno na ktoryms Dworcu i wyglada na to, ze
sie rozczarowalam :-/ No trudno, moze jeszcze gdzies znajde.
IMO w Dianie sa fajniejsze modele niz w Burdzie [w Burdzie nie moge sie
doczekac NORMALNYCH spodni z "dzinsowa" gora, wszystko bez kieszeni, z
karczkami i zwezanymi nogawkami - ble!], tylko opis szycia do bani. Ale
od czego ma sie ksiazke burdy, hehehe ;-))

Pozdr,

--
Uka P.