Re: [szycie] Maszyna do szycia-może ranking

Data: 2005-08-22 20:52:56
Temat: Re: [szycie] Maszyna do szycia-może ranking
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl>

Uka P. wrote:

> /Odzieranie ze złudzeń:/ Ta do podwijania niestety nie sprawdza się na
> dżinsie, do którego pewnie najbardziej by się przydała. Jest głównie do
> cienkich materiałów, ale prawdę mówiąc i do nich dość niewygodna.
> Sorry. /Koniec odzierania/

to, ze jest do cienkich, to juz wiem z instrukcji. ze niewygodna, to
faktycznie - odartam...

> Ta do owerlokowego przydaje się też do dużego zygzaka, bo ładnie przyciska
> materiał, poza tym zygzaka będziesz pewnie rzadko używać, jak już zobaczysz
> jaki fajny ten owerlok :-)))). Ja przynajmniej tak mam.
> Do dziurek pewnie masz dwie stopki: do automatu i do półautomatu. Tej z
> górnym transportem jeszcze nie sprawdzałam, bo jej rozmiary mnie przerażają :-
> )).

zgadza sie, takie wlasnie mam. jest jeszcze do sciegow ozdobnych, do
sciegu krytego, do zamkow blyskawicznych i tajemniczy dynks
zwany prowadnikiem do pikowania, w postaci zagietego druta.

> Heh, fajnie że kupiłaś Elnę i taką podobną do mojej. Razem będziemy
> początkować :-).

no tak sobie tez pomyslalam, ze bede Cie jeszcze meczyc o szczegoly :)

> No, tylko pamiętaj, żeby igłę mieć w najwyższym położeniu.

zwrocilam juz uwage na ten fakt. inaczej haczyk w dziurke nie wlezie.

> Ja ostatnio przeżyłam chwile stresu bo mi się ten dynks właśnie pomylił z
> drugim dynksem od obszywania dziurek [jest z lewej strony z tyłu]. No i dość
> energicznie W TRAKCIE SZYCIA zamiast przyciągnąć do siebie ten od dziurki [w
> ten sposób się przełącza na obszywanie drugiej strony dziurki], ściąnęłam
> sobie haczyk w dół.
> Na moje szczęście haczyk i oba dynksy przeżyły, ale co się strachu najadłam
> [że pewnie już haczyk urwało] to moje.

wspolczuje mocnych przezyc, na szczescie dobrze sie skonczylo :)
ciekawe, co tez ja zmajstruje.
na razie nie mam jeszcze zadnych odruchow i nad kazdym ruchem
sie dluuugo zastanawiam.

> Buuuu, ja też mam taki mientki... :-/
> Ale cała maszyna stoi w twardej szafie, więc OK.

nie mam juz ani centymetra miejsca w twardych szafach, dlatego sztywny
pokrowiec byl mocnym argumentem za tym wlasnie modelem :)

-- kasica