Re: tajemnice poczęcia i rozwoju zostaną ujawnione !!!!!! :-)))

From: "Iza Radac'" <i...@i...org>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: tajemnice poczęcia i rozwoju zostaną ujawnione !!!!!! :-)))
Date: Thu, 11 Sep 2003 10:04:29 +0200

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał:

> I zagadka do rozwiązania - czemu moja starsza córa noszona i wychowana na
> diecie bardzo mięsnej ma problemy z alergią, a młodsza prawie bezmięsna
nie?
> I czemu tamta jest mniejsza, a ta młodsza większa i zdrowsza?

To ja znam jeszcze ciekawsze zagadki do rozwiązania, prosto z odzialu
neonatologii:
czemu ta Cyganka (ups....Romka) co pije i pali, je co popadnie i mąż ją
regularnie bija, rodzi rok w rok super zdrowe dzieci, a wychuchana, dobrze
odkarmiona, wysportowana młoda kobieta rodzi dziecko tak wątłe, że żal
patrzeć?
I takich przykładów można mnożyć...
Odżywianie jest _jedną_ ze składowych ogólnej kondycji człowieka. Gdy się
człowiek zatopi wyłącznie w tym temacie, zaczyna mylnie postrzegać WSZYSTKO
przez pryzmat talerza.

pozdr, Iza