tak sie powinno robić reklamy

61. Data: 2010-02-03 00:16:09

Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-luty-10, na grupie zarządzanej przez tren R'a Chiron, jeden z jego
gorliwych podwładnych rzekł:

ufa, ale sprawdza :)

--

Towarzysz generał. Członek Informacji Wojskowej.
Organizacji "o klasę przewyższającej Gestapo".

http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

62. Data: 2010-02-03 00:19:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To tak jak u mnie.
> Grunt, to ufać w siebie i że się nie wyda :-))
> ENder

Nie tak, jak u Ciebie. Po prostu- nie ma powodów do zazdrości.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

63. Data: 2010-02-03 00:28:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> O cholera, nie wiedziałem.
> No cóż, przykro mi.
> ENder

Przykro? A czemu? Przeżyliśmy ponad 25 lat ze sobą- i jesteśmy szczęśliwi.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

64. Data: 2010-02-03 04:30:26

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" pisze:

> Na samą tę myśl przechodzą mnie ciarki

Na ekranie są obcy ludzie, a za kierownicą (wymyśloną) facet.
Po co kierowcy (widzowi) wyobraźnia? 8-)
Podobno połowa wypadków drogowych -a może i więcej- jest
skutkiem BRAKU wyobraźni np.
to mnie nie dotyczy, bo nie jestem facetem,
to mnie nie dotyczy, bo jestem singlem,
to mnie nie dotyczy, bo zawsze mam buty, a on jest boso itd.
"To nie jest film o mnie - prawda?"
,,,<- podpis (w wyobraźni) :-)

65. Data: 2010-02-03 04:43:33

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> podoba mi się, gdy ktoś tak myśli :)
>
> kiwiko

Skopiowałem to do wątku "Literki Robakksa" ;D
Ed

66. Data: 2010-02-03 07:14:12

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Feb., 19:50, "Chiron" <e...@p...com> wrote:

> Ja miałem taką opcję włączoną. Na szczęście serwis podszedł do tego
> wyrozumiale i wyłączył- wraz z fqrzającym brzęczeniem sygnalizatora zapięcia
> pasów. precz z faszyzmem!

BTW. Jednym z koronnych argumentow "przeciwnikow nakazu zapinania
pasow" jest stwierdzenie, ze "to moja sprawa, najwyzej tylko sobie
krzywde zrobie".
Abstrahujac od tego czy NAKAZ powinien byc, czy nie, krotkie
przypomnienie podstaw fizyki, czyli co sie dzieje w samochodzie z kims
nie zapietym pasami:

http://www.youtube.com/watch?v=z4Cvg_j7hsE

Stalker, ta reklama zdecydowanie bardziej moim zdaniem bedzie
przemawiac do tych, o ktorych pisal CB

67. Data: 2010-02-03 07:38:51

Temat: Re: [OT] dobra, co faceci dzisiaj noszą ?
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> U mnie czarne skórzane adidasy za kostki, czarne sztruksy, polówka i
> bluza. Kurtka skórzana. Rozpięta - dziś był upał -1st.

Brzmi fajnie. A jestes przystojny?
I.

68. Data: 2010-02-03 07:46:27

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Brzmi fajnie. A jestes przystojny?
> I.

Jeszcze. Dopóki nie trafi na mnie.

69. Data: 2010-02-03 07:47:32

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

nie zapietym pasami:

http://www.youtube.com/watch?v=z4Cvg_j7hsE

Stalker, ta reklama zdecydowanie bardziej moim zdaniem bedzie

OK- a gdzie dla równowagi film o zapiętych w pasach uwięzionych w płonącym
samochodzie? A gdzie prosta zasada, że kierowca pozbawiony różnych pasów,
poduszek etc- po prostu ostrożniej jeździ? Kiedyś Mikke napisał, że jak
chcemy naprawdę skończyć z piratami drogowymi- skonstruujmy auta z kabiną
kierowcy na przedzie auta i ze szkła:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

70. Data: 2010-02-03 07:47:55

Temat: Re: dobra, co faceci dzisiaj noszą ?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Feb., 23:05, Ender <e...@n...net> wrote:

> Jezu, nawet tutaj?
> Dobra panowie, co dzisiaj nosiliście?

Najpierw caly dzien nosilem na rekach zone, potem na tych samych
rekach nosilem dzieci do lozek,
a potem zone tez nosilem do lozka, ale w zdecydowanie innym celu niz
dzieci :-)

Stalker, no i caly czas nosze w sobie jeszcze kilka pomyslow na
zycie...

Re: tak sie powinno robić reklamy
Re: GDZIE?...
Re: tak sie powinno robić reklamy