Re: te kobiety

From: "Mirek Z..." <m...@l...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: te kobiety
Date: Mon, 10 Jul 2000 20:22:59 +0200

Użytkownik pgs <r...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5N2a5.34673$Q...@n...tpnet.pl...
> Czesc
> Moze ktos mi powie jak tu zrozumiec kobiety.

Chyba nie, bo nie wiem czy ktoś wie jak robić rzeczy niemożłiwe ;-)

> Czlowiek chce im dac wszystko to wezma wszystko i go zostawia
> bez slowa wyjasnienia.

Pierwsza sprawa: Gdyby Tobie dawali to nie brał byś?
A druga to: Nie pytałeś się dlaczego kobieta od Ciebie odchodzi to nie
wiesz.

> Potem nawet nie mozna wyciagna co bylo przyczyna rozstania.

A może to był związek tylko w według Ciebie?

> Wiem jedno kobiety nie potrafia zrywac. Robia do bezlitosnie i bez
> mrugniecia okiem.

Zależy jak trafisz... kobiety są różne tak samo jak różni są mężczyźni...

> Pokusze sie nawet o stweirdzenie ze fakt ze wielu facetow rodzi sie
> fju... ale kobiety potrafia tez z nas robic tych ....

Odpowiedź prosta: Naiwność... to działa także w drugą stronę! Jest wiele
kobiet, które zostały zrobione w (jak to określiłeś) "fju..." przez
mężczyzn.

> Czemu sie zamykacie w sobie drogie panie ? czemu trzeba wciaz
> sie domyslac czego wy chcecie a nie powiecie w prost co wam sie nie
podoba.

No widzisz, kobiety już takie są... Dlaczego? Czy zastanawiałeś się kiedyś
dlaczego trawa wypuszcza zielone liście? To jest ta sama sytuacja tylko, że
o wiele wiele bardziej skomplikowana... Spytałem się kiedyś mojej koleżanki,
jak pojąć umysł dziewczyny. Odpowiedziała, że tu po prostu nie ma o czym
rozmawiać, nie można zrobić rzeczy niemożliwej!
Ludzie mogą dać Ci przypuszczalne wytłumaczenia do szczególnych sytuacji...
nie mogę Ci na ten temat napisać nic ogólnie, bo nie mam pojęcia od czego
zacząć... nie mam pojęcia na czym skończę i czy w ogóle skończę? Czy ja w
ogóle mogę co kolwiek o tym napisać? Mam swoje znikome doświadczenie i wiem
tylko to co sam przeżyłem... Ty musisz zrobić to samo... powiem Ci tylko
jedno, nie ma się tutaj nad czym zastanawiać... wiem, bo sam dawno temu
próbowałem... no i co? Łatwo się domyśleć z jakim skutkiem... na początku to
będzie trudne, ale musisz sobie powiedzieć, że tak już jest... po prostu...

--
Pozdrówka
Mirek Z...