Re: telefon bezprzewodowy - jak usprawnić przyciski?

Data: 2007-09-17 18:22:03
Temat: Re: telefon bezprzewodowy - jak usprawnić przyciski?
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

Użytkownik "Steq" <s...@g...wytnij_to.pl> napisał w wiadomości
news:fcmg3l$os$1@inews.gazeta.pl...

> Jesli potrafisz rozebrać i nie rozsypać części to:
> 1 wyjmij baterię / odłącz z gniazdka
> 2 rozkręć telefon
> 3 przemyj zwilzoną w wodzie gąbka plytkę i przyciski
> 4 powtórz pkt. 3 ze spirytusem.
> w 50% pomaga.

potwierdzam, tyle że miałem wyższą skuteczność niż 50%:

właśnie to zrobiłem z posiadanym i zamierającym pilotem, który też coraz
gorzej reagował na naciskanie - trzeba było przyciski nogą wduszać, żeby coś
wykrzesać.

ponieważ pilot i telewizor były stare - zaryzykowałem.
został rozkręcony, zdjęta gumka z klawiszami. na płytce pilota("płyta
główna") jak i na gumce z klawiszami dużo tłustawego brudu, kurze pewnie -
klejąca ta materia powodowała, że nie reagował na wciskanie klawiszy.

gumka umyta w wodzie z ludwikiem, a 'płyta główna' pilota umyta małą gąbką,
także woda z płynem.
wytarte zostało wszystko do sucha, na wszelki wypadek jeszcze parę godzin
poleżało dla dosuszenia się, skręcone, załadowane nowe baterie i... i działa
lepiej niż nowy!

ps spirytu nie używałem, ale pewnie też by pomógł, jeśli nie spiryt to nawet
denaturat.